ایلیاایلیا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

حاصل عشقمون

زمان چه قد سریع میگذره ......پسرم خیلی دوست داریم

ایلیا جون و سفر رامسر

1392/7/10 23:08
نویسنده : مامان و بابا
1,521 بازدید
اشتراک گذاری

ایلیا جان ! بابای مهربونت ما رو برد مسافرت چند روزه به رامسر که بهمون خیلی خیلی خوش گذشت.رفتیم کنار دریا ، موزه ، جنگل ، رودخونه ، و تو هم با تعجب به همه جا نگاه میکردی . همه عاشقت شده بودن چون به همه میخندیدی گل من. کنار دریا آفتاب اذیتت میکرد و تو هم سرت رو جمع میکردی تو بغلم که آفتاب بهت نخوره.موقع رفتن بابا محمد بارها بخاطر اینکه تو اذیت نشی توقف کرد.برگشتمون از رامسر که راه 4 ساعته است تقریبا 7 ساعت تمام طول کشید . یعنی 3 ساعت توقف داشتیم.من و بابا دوستت داریم.

چند تا عکس هم در ادامه مطلب >>

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامانی
17 مهر 92 8:53
ایلیا جونم همیشه به گردش و سفر باشی اقا
مامانی براش یه کلاه لبه دار بگیر که افتاب نخوره نی نی مون


مرسی کلاه داره ولی براش بزرگه از کلاه هم بدش میاد
طاهره
17 مهر 92 9:14
الهی من فدات شم خاله هزار ماشالله چقدر خوردنی شدنی من جای مامانو بابات بودم به جای بغل کردنت قورتت میدادم بالذت ولی حیف........ خیلی خوشحالم که بهتون خوش گذشته امیدوارم همیشه خوش باشینمنتظر عکساتون هستم با یه دنیا آرزو های خوب


خدا نکنه طاهره جون مرسی از لطفت سلامت باشی عزیزم.
سحر
17 مهر 92 21:40
سلام آرزو جونم،ماشالله چقدر بزرگ و تپلی تر شده پسر نازت.ایشالله همیشه خوش باشید و کنار هم.
دلم خیلی برات تنگ شده،از طرف من خودت و ایلیا جونمو موچ آبدار کن.


سلام سحر جون مرسی عزیزم منم دلم برای همتون تنگ شده
امیرحسین کوچولو نفس ما
18 مهر 92 3:52
به به ایلیاجونم.لپای بامزه شو نیگاه.چه با مزه سرشو سمت سایه چرخونده.عکسهاتون عالی بود آرزو جونم.انشاالله همیشه شاد باشی و همیشه به مسافرت.


مرسی راحیل جون لطف داری
سهیلا
20 مهر 92 22:34
ایشا اله همیشه در کنار هم خوش باشید عزیزم.


ممنون عزیزم
سهیلا
20 مهر 92 22:37
عکساتونم خیلی قشنگه خوش باشید گلم.
آرزو
21 مهر 92 17:23
ایلیا جونم همیشه به گردش
بوسسسسسس


مرسی آرزو جون
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
25 مهر 92 19:00
سلام عزیزم چه عکسای قشنگی همیشه ب گردش عزیز دلم


مرسی شقایق جون.
فرزانه و نسرين و ياسمن
30 مهر 92 22:03
عزيزم خيلي عكساتون قشنگ شده،ايشالا هميشه خوش باشيد


سلام . ممنون از لطفتون که سر زدید . شما هم خوش باشید