ایلیاایلیا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

حاصل عشقمون

زمان چه قد سریع میگذره ......پسرم خیلی دوست داریم

120 روزگی و اولین محرم

1392/8/22 22:31
نویسنده : مامان و بابا
1,448 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر خوشگلم . پارسال همین موقع توی شکمم بودی و تازه فهمیده بودم که یه فرشته کوچولو تو راه داریم.حالا امسال خودت اولین محرم زندگیت رو در کنار ما هستی . با اینکه نذر نکرده بودیم ولی بابایی برات لباس علی اصغر (ع ) خرید که بپوشی و ایشالا راه امام حسین رو تو زندگیت در پیش بگیری .

بقیه عکسهای جدید در ادامه مطلب >>

عکس ایلیا جان و مامان جون معصومه :

 

اینم عکس ایلیا جان و دختر عمه محیا !!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان عاطفه
23 آبان 92 16:06
سلام.ای جان الهی علی اصغر نگهدارت باشه. عکسات خیلی قشنگن خاله جوون. آرزو جوون اون عکس مامان خودته؟ماشالله زدم براشون به تخته جوونن.مگه خودت چند سالته؟؟ سلام عاطفه جان مرسی گلم آره مامان خودمه من متولد 70 و مادرم متولد 53 هستش
مامان شایان
24 آبان 92 1:38
چه پسر خوشتیپی شدی ایلیا جون مرسی خاله جون
طاهره
25 آبان 92 11:05
به .به چه پسر جیگر خوردنی چه مادر بزرگ جونی چه مادر با احساسی جمعتون جمع فقط گلتون کمه اونم من تومدم دیگه یه ماشالله برای هممون چشم نخوریم ممنون طاهره جون نظر لطفته عزیزم
سحر
25 آبان 92 13:55
سلام جیگر خاله ماشالله چقدر لباست بهت میاد،ایشالله همیشه تو راه امام حسین باشی.سلام آرزو جونم ماشالله چقدر گوگولی شده این گل پسرت،دوست دارم بخورمش،خدا برات نگهش داره.دست بابا جونشم درد نکنه که براش لباس خریده.ایشالله همیشه پیش هم سالم و سلامت باشین. سلام سحر جون مرسی عزیزم ایشالا شما هم سلامت باشید
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
26 آبان 92 12:28
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) عزیز دلم ایشالا علی اصغر نگهدارت باشه نفسم. ماشالا روز ب روز نازتر میشی. مامان جونی اسفند نشه فراموش مرسی شقایق جون ممنون از لطفت خیلی قشنگ بود
مامان ایلیا
27 آبان 92 15:25
سلام مامانی. ماشالله به ایلیای خوشگلم چقدر تو این لباس قشنگتر شده.. علی اصغر نگهدارش باشه. ما هم بروزیم ممنون عزیزم
امیرحسین کوچولو نفس ما
27 آبان 92 19:56
جونم ایلیا. امام حسین نگهدارت باشه. مرسی خاله جون
سهیلا
29 آبان 92 13:32
ای جانم چه عکسای خوشگلی. وای آرزو پارسالو یادته؟ من که وقتی شنیدم حامله ای گریم گرفته بود. ایشااله علی اصغر (ع) نگهدارش باشه
مامان و بابا
پاسخ
خودمم وقتی فهمیدم باورم نمیشد که دارم مادر میشم
مامان دانیال
29 دی 92 20:41
سلام وبلاگ جالبی دارین، منم به تازگی یه سایت خرید اینترنتی شارژ موبایل راه اندازی کردم، برای افزایش محبوبیت سایتم تو گوگل به کمک شما نیاز دارم. اگه لطف کنید سایت منو تو وبلاگتون با عنوان فروشگاه شارژ موبایل لینک کنید کمک بزرگی به من کردین www.sharj10.ir