ایلیاایلیا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

حاصل عشقمون

زمان چه قد سریع میگذره ......پسرم خیلی دوست داریم

ایلیا جان 3 ماهه شد

1392/7/25 0:01
نویسنده : مامان و بابا
1,285 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم امروز 3 ماهش تموم شد . جدیدا یاد گرفتی به دستهات نگاه کنی . دستهاتو مشت میکنی میاری جلوی صورتت و بهشون نگاه میکنی . موهات هم داره روز به روز میریزه و دیگه چیزی از موهات نمونده . داری حسابی کچل میشی ! ناراحت

راستی امروز هم عید قربان بود و 3 ماهگی تو هم همزمان شده بود با عید . من و بابا عاشقتیم جیگر طلا.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
25 مهر 92 19:00
جیگر طلای سه ماهه من دوستت دارم
3 ماهگیت مبارک عسل


ممنون از لطفت آرشانو ببوس
سحر
25 مهر 92 21:42
سلام جیگر خاله،سه ماهگیت مبارک.
وای ماشالله چه جیگر شده،فدای خندش،چقدر شیرین شده،خدا برات نگهش داره آرزو جونم.
خودت خوبی عزیزم؟


سلام سحر جون چشمات قشنگ میبینه منم خوبم عزیزم.
مامان عاطفه
25 مهر 92 23:55
ُسلام.سه ماهگیت مبارک گل پسر...
منم خیلی دلم براتون تنگ شده بود تقریبا یک ماه مشهد بودم پیش خانواده،بعدشم این فسقل خان نمیذاره همش میگه با من بازی کنین و حرف بزنین...
ایلیا جون هم ماشالله برا خودش مرد شده.ببوسش


مرسی عاطفه جون زیارت قبول
طاهره
27 مهر 92 8:12
الهی من فدات بشم خاله روز به روز خوردنیتر میشی سه ماهگیت مبارک باشه قابل توجه بعضی مردای کچل خیلی جذابترن


خدا نکنه طاهره جون مرسی که بهمون سر میزنی کلی خوشحال میشیم گلم.
مامان ایلیا
27 مهر 92 14:04
وااای خدا قربونش برم این ناز پسرو
3 ماهگیت مبارک عزیز دلم


مرسی عزیزم
امیرحسین کوچولو نفس ما
28 مهر 92 2:29
سه ماهگیت مبارک عسل پسر.ماشاالله خیلی جیگر شدی. خدا حفظت کنه ایلیا جونم.


مرسی عزیزم
فرزانه و نسرين و ياسمن
30 مهر 92 22:06
خيييلييي قشنگه عكسا...مخصوصا اوني كه داره مي خنده..البته خود ني ني ت قشنگه... بش بگو هميشه بخنده...


ممنون چشماتون قشنگه
سهیلا
5 آبان 92 13:23
3ماهگیت مبارک عزیزم. آرزو جون اشکال نداره 2باره موهاش در میاد نگران نباش.


ممنون پسرم خیلی زود کچل شد آخه خیلی دیر داره در میاد.