ایلیاایلیا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

حاصل عشقمون

زمان چه قد سریع میگذره ......پسرم خیلی دوست داریم

ایلیا جون در تشک بازی

1392/7/6 0:06
نویسنده : مامان و بابا
1,305 بازدید
اشتراک گذاری

پسر ناز و مهربونم ، وقتی میزارمت توی تشک بازی ، همه اسباب بازیها و عروسکها رو با تعجعب نگاه میکنی . دست و پا میزنی ولی نمیتونی بگیری . ایشالا بزرگتر شدی همه رو میتونی بگیری تو دستت و لمسشون کنی و باهاشون بازی کنی . باهاشون با صدا حرف میزنی . البته جدیدا علاقه خاصی به دیوار سفید ، لوستر و مبل پیدا کردی . نمیدونم به چی شباهت میدی ولی خیلی ابراز علاقه میکنی. یه کار دیگه جدید که انجام میدی اینه که از بالای سرت میخای پشت سرت رو ببینی .

  

من و بابا خیلی دوست داریم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان حلما
6 مهر 92 9:55
سلام به ایلیا جون و مامان مهربونش.ماشاالله به ایلیا جون خوشگل .مامانی حالا صبر کن یه کم دیگه بزرگ بشه همچین این عروسکای تشک بازی رو میکشه و ول میکنه که همگی با هم شروع به رقصیدن میکنن و هر کدومشون یه گوشه ای پرتاب میشن.
به ما هم سر بزنی خوشحال میشیم.


سلام عزیزم مرسی که به وبلاگ پسرم سر زدی من دوست دارم زودتر بزرگ بشه و شیطونی کنه. دختر نازتو ببوس
مامان سونیا
6 مهر 92 16:02
عزیز خاله 3 ماه دگه انجا نمیمونی مخوای ر بری عزیزم ببببببببوووووووسسسسسس کوچلو


مرسی سونیا جون
عمه مریم
6 مهر 92 21:28
الهی عمه قررربوووون اون تعجب متفکرانه ات بره که دلم براش یه ذره شده



ایلیا هم دلش برای عمه اش تنگ شده
امیرحسین کوچولو نفس ما
7 مهر 92 3:04
نازی ایلیای جیگر.چه با تعجب نگاه میکنه.دنبال چیزی میگردی خاله؟


دنبال بازی گوشی راحیل جون
آرزو
7 مهر 92 15:02
بوس برای ایلیا نفس...آرتا هم با چشم میخواد بالا سرش رو نگاه کنه و عاشق لوستره


آخی جانم کاراشون عین همه
مامان ایلیا
8 مهر 92 1:35
آاااخی جونم،روز به روز داری با نمک تر و خوشگلتر میشی هزاااار ماشالله.
فدات بشم خوشگل خاله


سلام عزیزم مرسی خاله جون ایلیا رو ببوس
مامی شایان(زهرا)
9 مهر 92 10:15
ایلیا جون 4 روز از شایان من کوچیکتره.خدا حفظش کنه.پسر من هم زل میزنه تو لامپ و چراغ


سلام زهرا جون مرسی که سر زدی خوشحال شدم.
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
10 مهر 92 23:23
مبارکه نفس من. چه خوشتل تشک بازیت. چقدر شما شیرینی عسل
کاش بودم و وقتی از بالا سرت پشتتو میبینی میخوردمت. خخخخخخخخ


ممنون خالش لطف داری
شکوفه
10 مهر 92 23:24
آخی.ماشالا به این گل پسر.
ناز باشی جوجو
تشک بازیتم مبارکه.


مرسی شکوفه جون
سهیلا
13 مهر 92 17:26
سلام عزیزم خوبی ایلیا جونو از طرف من ببوس خیلی دلم براش تنگ شده. بزار بزرگ بشه انقدر شیطونی کنه که نگو. عزیزم چه با تعجب عروسکهارو نگاه میکنه.


سلام گلم ممنون باشه حتما مرسی که سر میزنی.
امیرحسین کوچولو نفس ما
14 مهر 92 3:39
سلام آرزو جون.با پست تولد امیرحسین آپ هستیم.


یاشه مرسی که خبر دادی
مامانی
15 مهر 92 12:16
سلام
ماشالا پسرمون روز به روز بزرگتر و خوشگل تر میشه
پرنیانم تشک بازیش رو دوست داره اولا فقط اسباب بازیاشو میگرفت تکون میداد الان خودشو میکشه سمتشون و میچرخه فسقلی


مرسی عزیزم
سجاد
27 مهر 92 23:21
شما هم دعوت شدین خاله جان ... منتظرتونم