ایلیاایلیا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

حاصل عشقمون

زمان چه قد سریع میگذره ......پسرم خیلی دوست داریم

5 ماهگی عشق مامان و بابا

1392/9/24 18:51
نویسنده : مامان و بابا
1,270 بازدید
اشتراک گذاری

سلام همه ی زندگیمون امروز 5 ماهه شدی عسلم باورم نمیشه یعنی به این سرعت 5 ماه که تو پیش ما هستی عزیز دلم ماشالا هزار ماشالا خیلی جیگر شدی دقیقا 2 روزه که خودت غلت میخوری روی شکمت تا وقتی من پیشتم این کارو نمیکنی ولی تا میرم آشپزخونه میبینم غلت زدی بعد چند ثانیه اه اه میکنی که برت دارم لبخند دیگه جیغ زدنات کمتر شده ولی هنوز موفق نشدی شصت پاتو بخوری هنوزم در حال دست خوردنی آب دهنتم داره میریزه ولی خبری از دندون نیست بینیت 1 ماهه که همش کیپ میشه قطره هم فایده نداره .جیگرم خیلی لاغر شدی صورتت شده یه ذره خیلی کم شیر میخوری اونم به زور ناراحت آقا ایلیا شما بابایی رو خیلی خیلی دوست داری حسابی براش دست و پا میزنی خوش به حال بابامحمد.قلب ایشالا میخوام کم کم شروع کنم به غذا دادن خدا کنه که بخوری و بد غذا نباشی نانازم.

دوست داریم خیلی زیادقلبتشویقبای بای

این شاخه گل زیبا از طرف ایلیا به همه ی دوستای وبلاگی.ماچ

بقیه عکس ها در ادامه ی مطلب>>>>

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (31)

مامان شایان
24 آذر 92 20:41
5 ماهگیت مبارک اقا ایلیا.چه عکسای خوشگلی.
سحر
24 آذر 92 21:51
پنج ماهگیت مبارک جیدل خاله،ایشالله همیشه سالم و سلامت باشی و پیش مامان بابات.مامانی راست میگه ی ذره لاغر شدی،ولی عیبی نداره چند وقت دیگه که غذاهای خوشمزه امتحان کنی دوباره تپل مپلی میشی.ماشاللله که انقدر بانمکی.بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس.
عمه مریم
24 آذر 92 21:52
ای عمه قربوووونت بره که از هزارتا گل خوشگلتری و معصوم تر
فرزانه
24 آذر 92 22:08
آره راست ميگي يه كوچولو لاغر شده ولي شايد داره دندون در مياره ايشالا غذا بخوره تپلو شــــــــــــــــــــه عكسا خيلي قشنگ بودن
فرزانه
24 آذر 92 22:13
به مناسبت 5 ماهگيــــــش مّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّبّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّــــــــــارك
سهیلا
24 آذر 92 22:46
سلام ایلیا جونم 5ماهگیت مبارک آقا کوچولو عزیزم خودت گلی عکساتم خیلی قشنگه عزیزم
طاهره
25 آذر 92 8:22
سلام الهی قربونت برم ، هزار ماشالله خیلی جیگر شد در هر صورت چه تپلی باشی چه لاغر خوردنی هستی و جیگر آرزو جونم نگران نباش شاید داره دندون در میاره معلوم پسر خوبی بوده که گذر زمان رواحساس نمیکنی ایشالله همیشه خوش باشین
شکوفه
25 آذر 92 21:06
سلام جوجه کوچولو.پنج ماهگیت مبارک عزیزم. ماشالا به تو که انقدر جیگری.
معصومه
26 آذر 92 21:29
ماشااله چقد شیرین نگاه میکنی ایلیاجون خودت گلی،گل پسرچرادیگه گل گرفتی دستت میدونم حتما میخواستی بدی به منایشااله عروسیت جیگرم آرزوجون ببخشید یادم رفت سلام کنم تقصیرپسرت دیگه سلاااااااااااااااااااااااااااام ،ازطرف من ایلیا اول ایلیا روحسابی بچلونش بعدکه جیغش دراومدببوووووووووووووووووووووسش
مهین
27 آذر 92 1:46
5 ماهگیت مبارک عزیزم. ماشا.....
مامان ایلیا
28 آذر 92 15:34
5 ماهگیت مبارک خوشگل خاله. عکساتم مثل همیشه قشنگن مامانی منم تو 5 ماهگی به ایلیا غذا دادم.
مامان عاطفه
28 آذر 92 22:34
سلام.5ماهگیت مبارک گلم. بوس بوس بوس برای جیگر طلا. اینقد دیر دیر عکساتو میبینم که وقتی عکسای جدیدتو میبینم کلی ذوق زده میشم. انشالله بد غذا هم نیستی . مامانی حریره بادوم بده.من میخوام از یه هفته دیگه سرلاک رو هم شروع کنم. بادوم برای استخون بندی کوچولوها خیلی خوبه
مامان عاطفه
28 آذر 92 22:37
از بابت گل هم ممنون عسلِ خاله خودت گلی
مامان آینده
29 آذر 92 14:46
5 ماهگیت مبارک ایلیا جون. انشالله تولد 120 سالگیت. چه عکسای زیبایی.
آرزو
30 آذر 92 17:38
سلام ماشااله به این قند عسل 5 ماهگیش مبارک
شقایق(مامان ارشان)
3 دی 92 18:43
وای عزیز دلم ماشالا ماشالا بزرگ شدی. راست میگی آرزو جون خیلی زود داره میگذره.
عاطفه مامانِ امیررضا نفس
4 دی 92 16:48
سلام ارزو جوون. چجوری درست میکنی؟؟ من برنج نیمه رو آسیاب کردم میتونی ارد برنج بگیری با ی کوچولو نبات تو اب بذاری بجوشه و بعد مثه فرنی شل باشه آخرش که گازو خاموش کردی و فرنی کمی گرم شد شیر خودتو بدوشی نصف فنجون بریزی داخل فرنی .و بدی ایلیا جون بخوره... انشالله که میخوره.اگه نخورد حریره بادوم بده ببین از چی خوشش میاد تازه من موز هم خیلی کم در روز میدم بهش البته خیلی کم،
امیرحسین کوچولو نفس ما
6 دی 92 4:13
جونم ایلیای جیگرررر.ماشاالله روز به روز ناز تر میشی.....غلت زدنت مبارک.....قیافه ی نا نازتم که یخورده تغیر کرده.الهی زنده باشی.آرزو جونم حتما داره قد میکشه که لاغرتر به نظر میاد.اگه وزن گیریش خوبه و توی نموداره نگران نباش.....تازه بچه ها که به غذا میافتن لاغر میشن.نگران شیرخوردنش هم نباش حتما سیره که نمیخوره...شیرخودتم که میدی بهش؟ الهی همیشه سالم و سلامت باشه.بووووووووووس
عاطفه مامانِ امیررضا نفس
7 دی 92 0:04
سلام گلم دیروز برات خصوصی فرستاده بودم خوندی؟؟ آب حتما بده زود نیس آخه مثه ما که غذا میخوریم تشنه میشیم بچه ها هم همینطوری اند.فقط باید 5دقیقه بجوشه و بعد با دمای بدنت یکسان باشه. در مورد سرلاک مارکش هم نستله باشه .شنیدم بهتره. راستی ایلیا جون وقتی دمره هم قلت میزنه به پشت بشه.امیررضا که فقط قلت میزنه دمر میشه.نمیدونم چرا برای قلت زدن و به پشت شدن تلاش نمیکنه
مامان آینده
11 دی 92 15:25
سلام.مامانی آپ و عکس جدید. مامان آینده
مامان ایلیا
12 دی 92 13:06
مامانی سلام. آپ نمیکنی؟ خبری ازتون نیست به ماسر نمیزنید؟
عاطفه مامانِ امیررضا نفس
15 دی 92 21:29
سلام ارزو جون.خوبی؟ایلیای گلم چطوره؟ راستی بینیش میگرفت خوب شد؟ میدونی من ی چیزی رو روی امیررضا امتحان کردم مماخش بهتر شده. شبا ک میخوام بخوابونم ی روسری نازک(روسری نوزادیش)سرش میکنم بینی خوبه خوب نشده ولی بهتر شده و یه مدته قطره نیختم.توهم اینکارو انجام بده.امیررضا طفلی نمیتونست بخوابه و تا میخوابید جیغ میز.د و بیدار میشد و تو خواب نفساش از بینیش با صدا بود
شقایق.مامان حباب
18 دی 92 12:15
_______♥█████████♥_______♥█████████♥ _____♥█████████████♥___♥█████████████♥ ___♥█████████████████♥████████♥___I____♥████♥ __♥██████████████████████████♥___LOVE___♥███♥ _♥███████████████████████████♥__YOU____♥███♥ ♥████████████████████████████████♥_____♥███♥ ♥█████████████████████████████████♥___♥███♥ ♥██████████████████████████████████♥_♥███♥ _♥██████████████████████████████████████♥ __♥████████████████████████████████████♥ ____♥████████████████████████████████♥ ______♥████████████████████████████♥ _________♥███████████████████████♥ ____________♥██████████████████♥ ______________♥█████████████♥ _________________♥████████♥ ___________________♥████♥ ____________________♥██♥
مامان آینده
19 دی 92 18:41
ممنون بابت تبریکتون. 6 ماهگیه ایلیا رسید،آپــــــــــــت کو؟ مامان آینده
عاطفه مامانِ امیررضا نفس
19 دی 92 20:29
سلام.وای چه بد.الهی زود خوب بشه.خیلی ناراحت شدم،باید مراقبش بیشتر مراقبش باشی عزیزم. دلم براش خیلی تنگ شده قفونش بشم
مامان شایان
20 دی 92 0:25
انشالله زودتر خوب شه خوشگل خاله
مامان آینده
27 دی 92 14:39
6 ماهگیت مبارک ایلیا جان.ببخشید دیر گفتم. مامان آینده
baba
28 دی 92 1:33
Salam baba joon.eshgh baba.dooset daram
امیرحسین کوچولو نفس ما
28 دی 92 2:59
سلام آرزو جونــــم خوبی گلـــــم.ایلیا خوبه؟تولـــــــــــــدت مبارکـــــــــــــــــــــــــــ.انشاالله هزار ساله باشی.ببین من اولین نفر بودم که تولدتو تبریک گفتمایلیا خوشگلمو ببوس.دلم براش تنگ شده تنبل خانم آپ کن دیگه
مامان شایان
29 دی 92 11:17
سلام.اومدم 6 ماهگیه ایلیت جون رو تبریک بگم دیدم اپ نیستی.چراااااااا؟!!!
مامان شایان
29 دی 92 11:17
ببخشید ایلیا جووووون