ایلیاایلیا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

حاصل عشقمون

زمان چه قد سریع میگذره ......پسرم خیلی دوست داریم

سومین سالگرد ازدواج منو بابا محمد

1392/8/30 18:05
نویسنده : مامان و بابا
1,289 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامان امروز 30 آبان سالگرد ازدواج من و بابا محمده عزیز دلم پارسال درست فردای سالگرد ازدواجمون من رفتم آزمایش دادم و فهمیدم که یه فرشته خدا بهمون داده اصلا باورم نمیشد که دارم مادر میشم چه قدر زود میگذره و حالا تو هستی ایلیای نازم من عاشق بابایی هستم و از صمیم قلبم دوسش دارم و تنها آرزوم اینه که همیشه شادو سلامت باشه کاش میتونستم محبت هاشو جبران کنم خوشحالم که تو وبابایی رو دارم دوستون دارم قلبقلبقلب

راستی جیگرم 2 روزه که سرما خوردی منم خیلی ناراحتم همش سرفه میکنی ایشالا که زود خوب بشی جیگر مامان.قلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

معصومه
30 آبان 92 19:34
سلام آرزوجون عزیزم سالگردازدواجتون مبارک ایشااله سالهای سال به خوبی وخوشی در کنارهم زندگی کنیدچقددلم براتون تنگ شده خیلی وقت توسایتتون نیومده ماشااله ایلیاجونم داره بزرگ میشه ازطرف من ی عالمه ببوسش
سحر
30 آبان 92 22:31
سلام آرزو جونم سالگرد ازدواجتون مبارک،ایشالله سالهای سال کنارهم باشید. واییییییییی ماشالله هر روز این آقا ایلیا داره بامزه تر و شیرین تر میشه،از طرف من ببوسش.
مامان شایان(زهرا)
1 آذر 92 15:03
سالگرد ازدواجتون مبارک.انشالله در کنار هم همیشه خوش و خرم باشید
مینا
1 آذر 92 16:42
سالگرد ازدواجتون مبارک عزیزم . باید خیلی مواظب ایلیا جون باشی تو این سن سرما بخورن زود ضعیف میشن
مامان عاطفه
1 آذر 92 21:16
سلام.سالگرد ازدواجتون مبارک.انشالله همیشه باهم خوش باشین انشالله زودی خوب بشی گلم، مراقب خودت باش
مامان عاطفه
2 آذر 92 14:15
سلام عزیزم.خوب شدی خاله جوون؟ عزیزم بچه ها باهم فرق دارن یکی یه کارو زودتر انجام میده یکی دیرتر. خودمونم تعجب کردیم! البته زیاد که نمی ایسته،با کمک مبل و دیوار برای لحظه ای می ایسته. ایلیا جونو ببوس
طاهره
2 آذر 92 14:37
سلام عزیزم ، سالگرد ازدواجتون مبارک واقعا چقدر زود میگذره ولی خدارو شکر با خوبی و خوشی و اتفاقای خوب گذشت ایشاله جشن 100 سالگی رو با هم و در کنار هم خوب و خوش بگذرونین
امیرحسین کوچولو نفس ما
2 آذر 92 15:19
مبااااااااااااااااااااااارک.انشاالله سالیان سال کنار هم با خوبی و خوشی زندگی کنید.الهیییییی خاله جون چرا سرما خوردی.ایشاالله زود خوب بشی. سلام.مرسی.ایشالا شما هم همیشه شاد باشید
سهیلا
4 آذر 92 17:04
آرزو جونم سالگرد ازدواجتون مبارک. ایشااله سالیان سال زندگی خوب و خوشی کنار همسر و فرزند عزیزت داشته باشی گلم.
مامان عاطفه
4 آذر 92 21:51
سلام عزیزم.خودمم خیلی ترسیدم.چشم عزیزم تو هم مراقب فرشته ی نازت باش
مامانه بهار
6 آذر 92 14:21
سالکرد ازدواجتون مبارک انشالله همیشه در کنار هم سلامت زندگی کنید. مواظب ایلیا کوچولو باش
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
6 آذر 92 16:01
مباااااااااااارک باشه دوست من .انشاالله سالیان سال کنار هم با شادی زندگی کنید.وایییییییی خاله جون سرما خوردی؟؟؟؟؟؟؟؟ امان از این هوا .ایشاالله زود خوب بشی.
مامان عاطفه
7 آذر 92 22:56
سلام عزیزم. خوبی؟ایلیا جون خوبه؟ آره واقعا این کوچولوها خیلی مثه همن.منم دقیقا همین طوری ام اگه کسی ازدوستام از نی نیش تعیف کنه میبینم دقیقاکارای امیررضاست. البته من بعضی کاراشو یادم میره بنویسم،بعد تو وبلاگ دوستان میبینم که جوجه های دوستان هم همون کارو انجام میدن!!! فسقلی اند دیگه. عاشق همشونم
مامان عاطفه
9 آذر 92 22:48
سلام.چطوری پسر ناز.خوب شدی سرما خوردگی از وجوودت رفت؟؟؟ انشالله همیشه سالم باشی
مامان عاطفه
10 آذر 92 17:31
سلام.امیررضا هم خیلی وقته بینیش گرفته.دکتر بهش قطره داد.سدیم کلراید ولی تاثیر نداره. منم خیلی اعصابم خورده نمیدونم چکار کنم تا خوب بشه بینیش
مامان عاطفه
10 آذر 92 18:03
آرزو جون اگه مشکل فقط بینیشه دوستم میگه دستگاه بخور نوزادان خوبه.ما میخوایم بگیریم.گفتم بهت بگم
امیرحسین کوچولو نفس ما
11 آذر 92 14:27
خصوصی داری گلم
مامان ایلیا
11 آذر 92 15:17
سلام مامانی. مبارک باشه سالگرد ازدواجتون ایشالله که سالیان سال با عشق کنار هم زندگی کنید. ایلیای خوشگلمم ایشالله که زودی خوب بشه
مامان عاطفه
11 آذر 92 17:22
سلام عزیزم. به نظر من شروع کنی بهغذای کمکی بهتره.هیچ ایرادی نداره،فقط نباید غذاشو زیاد شیرین کنی.از لعاب برنج شروع کن
شکوفه
14 آذر 92 16:33
سلام عزیزم.خوبین؟ایلیا جون خوبه؟ ببخشید کم بهتون سر میزنم.به خاطر پانته آ کمتر میتونم بیام نت. گل پسرو ببوس. چهار ماهگیشم مبارک.الهی که 4444444444 ساله بشه.
عاطفه مامانِ امیررضا نفس
17 آذر 92 23:22
سلام عزیزم.چشم حتما حرم حتما بیادتونمتو هم مراقب ایلیا نفس باش
مامان شایان
22 آذر 92 16:38
سلام عزیزم.اخه شایان چند وقته که خوب شیر نمیخوره.گفتم حداقل اینطوری جبران شه.البته خیلی کم بهش میدم.درحد چند تا قاشق کوچیک
مامان آینده
24 آذر 92 14:24
سلام.سالگرد ازدواجتون مبارک. پسر کوچولوی شما فقط 8 روز بعد از روز عقد من بدنیا اومده. چقدر زیباست. خوشحال میشم مهمون وبم بشین.