ایلیاایلیا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

حاصل عشقمون

زمان چه قد سریع میگذره ......پسرم خیلی دوست داریم

4 ماهگیت مبارک جیگرم

1392/8/28 18:28
نویسنده : مامان و بابا
1,364 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان ببخشید که دیر شد آخه خونه ی مامان جون معصومه بودیم نتونستم مطلب بنویسم عزیز دلم ایندفعه که رفتیم واکسن بزنیم خیلی اذییت شدی مثل اینکه هر چه قد بزرگ تر میشی واکسن بیشتر اذییتت میکنه فدات بشم پات خیلی درد میکرد خاله مهدیه و دایی از تو مراقبت میکردن داییت میگفت ایلیا جون گریه نکن بیا سوار موتورم شو فکر میکرد میتونی خدار شکر که تبتم اومد پایین  فقط ماشالا خیلی جیغ جیغو شدی نانازم منو بابا عاشقتیم ایشالا همیشه سلامت باشی گل زندگیمون قلب

بقیه در ادامه مطلب>>>>

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان عاطفه
28 آبان 92 18:48
چهار ماهگیت مبارک عزیزم. ای جاان دایی کوچولو... ایلیا جونو واقعا پرتابش کردین؟؟؟پسملیه من که میترسه ولی ایلیا معلومه که دوس داره
مامان و بابا
پاسخ
ممنون عزیزم یه کوچولو پرتابش کردیم ایلیا عاشق بازی کردن با باباشه
فرزانه و نسرين و ياسمن
28 آبان 92 20:54
اين سري عكسا خيـــــــــلــي قشنگ بود.مخصوصا اونايي كه با فتوشاپ درست كرده بوديد،كلاه و عينك برايش گذاشته بوديد
مامان و بابا
پاسخ
مررسی عزیزم اونا ایده ی من بود
سحر
28 آبان 92 20:55
سلام ایلایا جیگر خاله،ماشالله چقدر جیگر شده.چه دایی مهربونی که اجازه میده ایلیا سوار دوچرخش بشه.ایشالله همیشه کنار هم شاد باشید.بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس.
مامان و بابا
پاسخ
آره سحر جون داییش خیلی مهربونه عاشق ایلیاست
محمد حسن جوووون
28 آبان 92 23:38
سلام گل پسر عزیزم چقدرنازشدی هزارماشااللهدست مامان آرزو هم دردنکنه که عکساتومیذاره تامااز دلتنگی دربیایم
مامان و بابا
پاسخ
مرسی گلم خواهش میکنم
امیرحسین کوچولو نفس ما
29 آبان 92 3:36
خدارو شکر که این واکسن هم به سلامتی گذشت.به به دایی مهربون.عکسها خیلی قشنگ بود نازی.آرزو جونم خیلی ماچش کن.
مامان و بابا
پاسخ
آره واقعا هر وقت نوبت واکسنش میشه من خیلی میترسم شما هم امیر حسین گلتو ببوس
طاهره
29 آبان 92 9:06
الهی من فدات شم ، هزار ماشالله چقدر خوردنی شده از طرف من حتما ببوسش آخر سر هم یه فشار محکمش بده ، اسفندام یادت نره
مامان و بابا
پاسخ
خدا نکنه عریرم باشه حتما بوسش میکنم
سهیلا
29 آبان 92 13:26
سلام ایلیا جونم خونه مامان معصوم خوش گذشت؟ 4 ماهگیتم مبارک باشه عزیزم. آرزو جون ماشااله ایلیا چقدر بزرگ شده قیافشم عوض شده داییشم خیلی بزرگو ناز شده.
مامان و بابا
پاسخ
سلام سهیلا جون آره خیلی خوب بودنظر لطفته گلم.
مامان شایان(زهرا)
29 آبان 92 17:41
4 ماهگیت مبارک باشه پسر خوشگل...
مامان و بابا
پاسخ
مرسی زهرا جون
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
30 آبان 92 12:44
سلام دوست جونم چطوری؟ دردونه من چطوره؟ گلم ی کلوب تو نینی سایت داریم مخصوص مامانای نینی وبلاگی... خوشحال میشم بیای... این آدرسشه http://www.ninisite.com/clubs/chat.asp?clubID=25719&ChatDate=30-8-1392 تازه راه افتاده... اگر دوست داشتی اسمت رو تو نینی سایت بگو تا برات دعوتنامه بفرستم
مامان و بابا
پاسخ
خوبم عزیزم ایلیا سرماخورده.من تو نی نی سایت خیلی وقته عضوم
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
30 آبان 92 13:00
http://www.ninisite.com/clubs/detail.asp?clubID=25719
شکوفه
14 آذر 92 16:32
سلام عزیزم.خوبین؟ایلیا جون خوبه؟ ببخشید کم بهتون سر میزنم.به خاطر پانته آ کمتر میتونم بیام نت. گل پسرو ببوس. چهار ماهگیشم مبارک.الهی که 4444444444 ساله بشه.