ایلیاایلیا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

حاصل عشقمون

زمان چه قد سریع میگذره ......پسرم خیلی دوست داریم

10 روز از سن ایلیا گذشت !

1392/5/3 16:44
نویسنده : مامان و بابا
2,515 بازدید
اشتراک گذاری

ایلیا جان تو این چند روز اتفاقات زیر افتاده که مامان وقت نکرده بود بنویسه :

پسر نازم ، چند روز پیش بابا محمد رفت و برات شناسنامه گرفت . به جامعه خوش اومدی پسرم . ایشالا مثل اسمت نامدار و بزرگ و عزیز باشی . قربونت بشم فسقلی مامانی ! شناسنامه از خودت بزرگتره !

دیروز هم مامان جون معصومه و مامان جون رحیمه ساعت 11 صبح اومدن و وسایل حموم رو آماده کردیم و آوردیمت تو اتاق همونجا تو رو حموم کردن . تو رو در حالی حموم کردن که هنوز بند نافت نیوفتاده بود و حموم کردنت یه کمی سخت بود . بابا ازت فیلم گرفت . کلا 7 دقیقه بیشتر طول نکشید . تمام بدنت پوست پوست شده ، وایشالا سری بعدی همشون از بین میره و پوست جدید میاد . هزار ماشالا خیلی ناز و جیگر شده بودی و هستی . ایشالا حموم دامادی ! قلبقلب

بعد از حموم خوابت گرفت و خیلی راحت و ناز خوابیدی گل پسرم . خواب

راستی امروز ساعت 4 صبح که داشتم جاتو عوض میکردم دیدم بند نافت افتاده !!! هورا ! هورا

این عکس رو هم چند روز پیش که تو و بابا خواب بودید یواشکی ازتون انداختم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان آرینا مو فرفری
3 مرداد 92 13:31
عزیزم زمینی شدنت مبارک.چه عکس خوشگلی.
سلام دوست عزیز دخترم در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم بهش رای بدین خیلی ساده ست فقط عدد 143 را به 20008080200 اس ام اس کنید.هر کسی موبایل داشته باشه می تونه رای بده.مرسی از لطف ومهربونی شما.

http://arinanafasam.niniweblog.com



سلام.مرسی.به دختر مو فرفری نازت رای دادم .
مامان امیر حسین
4 مرداد 92 1:27
مبارک مبارک مبارک،هم شناسنامه،هم بند ناف که افتاده،ماشاالله ایلیا جونم خیلی جیگره،دلم میخواد.بغلش کنم، مامانی جای من محکم دستاشو بوس کن.دوست دارم ایلیای عزیز خاله.فدای اون ناز خوابیدنت.


سلام گلم مرسی عزیزم تو هم از طرف من گل پسرتو ببوس.
مامانی
4 مرداد 92 22:23
قدم نورسیده مبارک ماشالا چقدر نازه خدا حفظش کنه


سلام مرسی عزیزم
مامان ایلیا
5 مرداد 92 15:19
واااای خدا چقدرم نازه این گل پسر.خدا حفظش کنه
مبارک باشه شناسنامه ت ناز پسر

سلام ممنون چشماتون قشنگ میبینه
عمه مریم
10 مرداد 92 15:20
عشق منه این جیگر
دلم براش یه ذره شده!!!
امروز میام ببینمش عسل عمه رو
عکس جدید بنداز از پسرمون مامان آرزو برای وال پی پیر گوشیم میخوااااامش


سلام مریم جون باشه حتما عزیزم.
مامان امیر حسین
11 مرداد 92 1:23
سلام آرزو جون خوبید،ایلیا جونم چه طوره؟زود زود عکس بذار دلم تنگید واسه این جیگر،قربون اون ناز خوابیدنش،یعنی من عاشق اون دستشم که زیر سرشه،ازطرف من بوس که نه گازش بگیر.


سلام عزیزم خوبیم خدا رو شکر . آخه هنوز فرقی نکرده که عکس جدید بزارم.تو هم امیر حسین رو ببوس.ممنون
هدی
12 مرداد 92 0:08
سلام. من وبتونو خوندم.خیلیییییییییی مبارک باشه.پسر خیلی نازی داری.
الان شبیه پدرش هست.ولی باز صبر کن چهره ش خیلی تغییر میکنه.حالا هر شکلی سالم و صالح باشه انشاالله


سلام عزیزم ممنون که سر زدی نظر لطفتونه.