ایلیاایلیا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

حاصل عشقمون

زمان چه قد سریع میگذره ......پسرم خیلی دوست داریم

شش ماهگیت مبارک عزیزم

1392/10/29 20:15
نویسنده : مامان و بابا
1,487 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگر طلای من شش ماهگیت مبارک عسلم. از همه ی دوستان معذرت میخوام که دیر آپ کردم چون ایلیا جون یک هفته قبل از زدن واکسن 5 روز تب شدید داشت و خیلی حالش بد بود چند بار دکتر رفتیم تبش پایین نمیومدناراحت  بعد واکسن زدیم وای بمیرم برات که توی یک ماه هم مریض شدی وهم دو بار تب کردی خیلی گریه کردی پاهات درد میکرد ولی خدار شکر که تا  شش ماه دیگه راحت شدی ایشالا که همیشه سلامت باشی گلم من اصلا طاقت دیدن ناله هاتو ندارم.نمیدونم چرا وزن نمیگیری بهت فرنی.سرلاک.سوپ میدم ولی از هر کدوم دو قاشق بیشتر نمیخوری دیگه نمیدونم چیکار کنم سوالراستی دیروز یعنی 28 دی تولد من بود ما خونه ی مامان جون معصومه بودیم که بابا منو غافلگیر کرد و برام تولد گرفت. دستش درد نکنه این دفعه فرقش با بقیه ی تولد ها بودن تو بود پسر نازم من و بابا عاشقتیم.قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان ایلیا
29 دی 92 23:45
6 ماهگیت مبارک خوشگل خاله ماشالله چقدر ناز شدی ایشالله که زوده زود خوب بشی قربونت برم
مامان و بابا
پاسخ
سلام مرسی عزیزم خوشحالمون کردی
امیرحسین کوچولو نفس ما
30 دی 92 13:36
تولدت مبارک آرزو جونم.....وااااااااای خدا. هزارماشاالله چقدر ناناز و خوشگل و جیگر شدی ایلیا جونـــــــم. مامانش حسابی ماچش کن.الهی که هیچوقت مریض نشی خوشگلم
مامان و بابا
پاسخ
مرسی راحیل جون باشه گلم شما هم پسرتو ببوس
سهیلا
30 دی 92 18:00
سلام عزیزم 6ماهگیت مبارک باشه عزیزه دلم ایشالاه کنار مامان و بابای گلت خوش و خرم باشید
مامان و بابا
پاسخ
مرسی سهیلا جون ایشالا همیشه شاد باشی گلم
طاهره
1 بهمن 92 8:53
سلام آرزو جونم تولدت مبارک باشه ایشالله هر سال با اتفاقای خوب و زیبا تولدت برات متفاوت باشه واز خدا میخوام که همیشه سالم و سلامت باشی و دلت خوش باشه شازدتم ماشالله خیلی جیگر شده گاز محکم یادت نره زود زودم بیا دلمون ترکید براتون
مامان و بابا
پاسخ
سلام عزیزم مرسی گلم ایشالا همیشه سلامت باشی خاله جون مهربون
شقایق(مامان ارشان)
1 بهمن 92 9:48
6 ماهگیت مبار عسل خاله، بمیرم ک مریض شدی... ایشالا دیگه اصلا مریض نشی گل من راستی عکس آخریه اون نینی کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان و بابا
پاسخ
مرسی شقایق جان خدا نکنه خاله جون اون نی نی خواهر شوهرمه 2ماه از ایلیا کوچکتره پسرتو ببوس
آرزو
1 بهمن 92 15:56
ایلیا جونم شش ماهگیت مبارک ...جیگر خاله بوس
مامان و بابا
پاسخ
سلام ممنون آرزوجون
عاطفه مامانِ امیررضا نفس
1 بهمن 92 16:55
شش ماهگیت مبارک عسلم.الهی زود خوب بشی. مامانی رو اذیت نکن و غذاتو بخورتا قوی بشی.
مامان و بابا
پاسخ
مرسی عزیزم خدا کنه پسرم دیگه مریض نشه ممنون خاله جون
عاطفه مامانِ امیررضا نفس
1 بهمن 92 17:00
سلام آرزو جون.خوبی.انشالله ایلیا جوون زود سرحال بشه.پسر من هم زیاد وزن نگرفته.بهداشت گفت بهش برسی یکی دو هفته دیگه بیا قبلا عاشق غذاخوردن بود ولی الان نه .به زور و بازی بهش میدم حرصم درمیاد.از سوپ که متنفرهحریره بادوم که دیگه لب نمیزنه و فرنی هم که میدم تف میکنه بیرونواقعا خسته شدم.اینقد هم مامانی شده.کمرم دیگه داره میشکنه............
مامان و بابا
پاسخ
سلام عاطفه جون خوبیم خدارشکر خودتو انقد نگران نکن ایلیا هم وزنش کمه و خیلی کم غذا میخوره همش میگه بغلم کنید مثل امیر رضا
مامان شایان
1 بهمن 92 18:00
سلام.تولد شما و نیم سالگیه ایلیا جون مبارک.انشالله همیشه سالم و سر حال باشید
مامان و بابا
پاسخ
سلام مرسی زهرا جون ایشالا شما هم سلامت باشید
مامان آینده
2 بهمن 92 14:18
6ماهگیه ایلیا و تولدتون با تأخیر مبارک. شرمنده شدید درگیر امتحانام. جبران میکنم. مامان آینده
مامان و بابا
پاسخ
سلام مرسی مامان آینده این حرفها چیه شما به موقع توی پست قبلی تبریک گفته بودید من دیر آپ کردم.
معصومه
2 بهمن 92 22:17
سلام آرزوجون تولدت مبااااااااااااااااااااااااااارک شرمنده این امتحانا مارو اززندگی انداخته تازه دیروزیادم افتادتولدت بودهوااااااااااااااااااااااای بخورم ایلیا چه قندعسلی شده ماشااااااااااااله ایشااله همیشه سالم وسلامت باشه ایلیا جون زودتپلی شه
مامان و بابا
پاسخ
سلام معصومه جون خوبی؟ممنون که تولدمو تبریک گفتی این حرفا چیه من از تو و سحر انتظار ندارم میدونم فصل امتحانات بود ممنون که سر زدی ایشالا موفق باشی عزیزم
سحر
2 بهمن 92 23:56
سلااااام آرزو جونم شششششششرمنده امتحانا فکرو ذهنمونو گرفته بود ببببببخشید که دیر تولدتو تبریک میگم.ایشاللله 120 ساله بشی و همیشه سالم و سلامت.قربون اون خنده های شیرینت بشم خاله،شیرین و خوش اخلاقی حسابی از اون گل پسرای نایاب شش ماهگی شما هم مبارک البته با ی کم تاخیر الهی همیشه سلامت باشی عزیز خاله.بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس.
مامان و بابا
پاسخ
سلام خاله سحر مرسی عزیزم با این که درس و امتحان داشتی ولی بازم منو شرمنده کردی ممنون که تولدمو تبریک گفتی گلم ایشالا موفق باشی عسیسم
شکوفه
5 بهمن 92 19:08
سلام آرزو جان.خوبین همگی؟ ماشالا به این گل پسر. ناناز شش ماهگیت مبارک.الهی که 120 ساله شی گلم. راستی جوجو من اولین کسی بودم که به دنیا اومدنتو تبریک گفتما. آرزو جان تولد خودتم مبارک عزیزم.الهی که سایت همیشه بالای سر ایلیا باشه.البته به همراه همسرت. ایلیا کوچولو برای مامان ایلیا یازم تولدت رو تبریک میگم گلم.
مامان و بابا
پاسخ
سلام شکوفه جان ما خوبیم خدار شکر شما با 2تا جوجه هات چه طورید؟وای منو بردی به سمت خاطرات دوباره رفتم پست اون موقع رو دیدم آره شما اولین نفر بودی ازت ممنونم گلم .از بابت تبریک تولدم هم ممنون شما هم نی نی هاتو محکم ببوس
فرزانه
5 بهمن 92 19:54
6 ماهگيت مبارك ايليا كوچولو ايشالا هرچي زود تر سرحال و تپل مپل شي ... عكساتم مثل خودت خوشگله
مامان و بابا
پاسخ
سلام مرسی خاله فرزانه مهربون