ایلیاایلیا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

حاصل عشقمون

زمان چه قد سریع میگذره ......پسرم خیلی دوست داریم

هشت ماهگی و اولین مرواریدت مبارک

1392/12/22 17:34
نویسنده : مامان و بابا
988 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر ناز مامانی فدات بشم منقلب سلام به همه ی دوستای گل و مهربونچشمک واقعا ببخشید که دیر اومدم باورتون نمیشه که چه قد کار دارماوه خوب ایلیا جونم اول از همه هشت ماهگیت مبارک عسلمماچ قربونت بشه مامان که انقد داری اذییت میشی دقیقا شما 10 اسفند یعنی توی 7ماه و 16 روزگی اولین مرواریدت در اومد من و بابا داشتیم بهت با استکان آب میدادیم که یهو دیدیم صدا اومد من فکر کردم انگشتر بابایی گفتم دست تو خورد به استکان بابا گفت نه بعد دوباره که آب دادیم دیدیم وای دندون درآوردیتشویق من وبابا کلی ذوق کردیم بعدش بابا محمد رفت یه جعبه شیرینی خرید و کلی خوشحال شدیم و مامان جون (مامان بابا) برات دندونک پخت که شما هم از آبش خوردی و خیلی هم خوشت اومد نفسم ببخشید که اتفاق به این مهمی رو دیر اومد نوشتم به خدا مامانی هنوز خونه تکونیش تموم نشده بنده خدا بابا محمد حسابی خسته شده دستش درد نکنهقلب بعدش بابا جون مصطفی(بابای مامان) ومامان جون و خاله دایی اومدن خونموم وکیک و بستنی برات خریدن و دور هم بودیم که خیلی خوش گذشت دستشون درد نکنهماچ حالا اون یکی مرواریدتم دراومد خیلی با مزه شدی جیگرم ولی غذا خوردنت خیلی کم شده همش میخوای فرار کنی فرشته خوب پسرم مامانی باید بره که به کاراش برسه ایشالا شما هم اذییت نکنی تا زودتر تموم بشه دووووووووست داریمماچماچماچماچ

بقیه در ادامه مطلب>>>>>قلب

بای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

سحر
22 اسفند 92 23:00
سلام آرزو جان؟سلام آقا ایلیای گل.قربون اون مرواریدای خوشدلت.ایشالا ی عالمه دندونای سفت و سالم و مرتب دربیاری.ماشالله خیلی شیرین و بامزه شدی خاله.ایشالله همیشه سالم باشی.بوس.بوس.بوس.
مامان و بابا
پاسخ
سلام سحر جون خوبی گلم؟مرسی عزیزم ممنون که سر زدی
عاطفه مامانِ امیررضا نفس
23 اسفند 92 0:45
سلام گلم.دندونای خوشگلت مبارکت باشه.سالم دربیان. عزیزم خیلی ناز شدی دلم میخواد قورتت بدم شیرینم. چ توپ باحالی داری.به امیررضا هم میدی؟ بوس. هشت ماهگیتم مبارگ عسلم
مامان و بابا
پاسخ
سلام عزیزم مرسی خاله جون بله که میدم من پسر مهربونی هستم
سهیلا
23 اسفند 92 22:54
سلام وای دندون درآوردی؟ مبارکت باشه عزیزم. 8ماهگیتم مبارک چقدر بزرگ و ناز شدی ماشااله
مامان و بابا
پاسخ
سلام گلم مرسی خاله جون دیگه دارم مرد میشم
امیرحسین کوچولو نفس ما
24 اسفند 92 2:34
مبااااااااارک..ایلیا جونم اولین مرواریدت مباااااارک.به جمع کباب خورها خوش اومدی فسقلی ماشاالله بهت که حسابی جیگر شدی هشت ماهگیت هم مبارک عزیز دلم آرزو جون ببوسش و اسپند یادت نره
مامان و بابا
پاسخ
سلام راحیل جون مرسی باشه حتما عزیزدلم
طاهره
24 اسفند 92 8:16
سلام سلام صد تا سلام مبارکت باشه عزیز دلم ایشالله همیشه خوش باشین و خوشیهاتون و جشن بگیرین بوسسسس
مامان و بابا
پاسخ
سلام عزیزم مرسی از لطفت گلم
مامان شایان
24 اسفند 92 22:46
عزیزم 8 ماهکیت مبارک باشهدندوناتم مبارکانشالله سال خوبی پیش رو داشته باشین
مامان و بابا
پاسخ
سلام زهرا جون مرسی عزیزم ایشالا که شما هم سال خوبی داشته باشی
امیرحسین کوچولو نفس ما
26 اسفند 92 3:53
پیشاپیش سااااااااااااااال نوووووووووووو مباااااااااااااااارک
امیرحسین کوچولو نفس ما
26 اسفند 92 3:53
خصوصی عزیزم
امیرحسین کوچولو نفس ما
1 فروردین 93 4:18
سال نو مبااااااااااااارک
مامان آینده
10 فروردین 93 14:05
8 ماهگیه گل پسری مبارک. مامان اینده
شقایق.مامان حباب
13 فروردین 93 10:56
دل را از پیله ی قهرش بیرون خواهم کشید واژه ها را از خواب فراموشی بیدار خواهم کرد دسته گلی از یاس و باران برایت خواهم چید نقش لبخندرا بر چهره ی زیبایت خواهم پاشید تا برایت پیام شادباشی بنویسم عزیزم سال جدید رو بهتون تبریک میگم... انشالا سالی پر از برکت و شادی و سلامتی پیش روی شما باشه
مامان و بابا
پاسخ
سلام مرسی شقایق جون