ایلیاایلیا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

حاصل عشقمون

زمان چه قد سریع میگذره ......پسرم خیلی دوست داریم

9 ماهگیت مبارک

1393/1/24 17:39
نویسنده : مامان و بابا
1,130 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیطون مامان خوبی؟ فدات بشم کوچولوی مامان نهمین ماهگردت مبارک عزیز دلمفرشته

امروز رفتیم دکتر شما رو معاینه کرد بازم گفت وزن خیلی کم گرفتی منم حسابی ناراحت شدم آخه چرا؟؟گریه من هرچی میارم که بخوری فرار میکنی حتی نمیزاری پوشکت کنم چه برسه به غذا خوردنکلافه

پسرم به هر حال دوست دارم ایشالا تنت سالم باشه مریض نشی دیگه چیکار کنم قربونت بشم.قلبماچ


 

بقیه در ادامه مطلب>>>>>

 

 

 

 

 

بای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بای

پسندها (2)

نظرات (18)

طاهره
25 فروردین 93 8:29
سلام الهی من فدای اون دقتت بشم خاله مامانش فکر کنم پسرمون از همین حالا سر و گوشش میجنبه آرزو جونم خودتو بخاطر کم وزن گرفتنش ناراحت نکن این روزا یه چیز طبیعی شده به قول خودت خداکنه مریض نشه حالا این موضوع خیلی مهم نیست از طرف حتماً ببوسش آبدارا
مامان و بابا
پاسخ
سلام طاهره ی عزیزم مرسی خاله جون که میای سر میزنی آره مثل اینکه از الان دنبال نیمه ی گمشده اش میگرده
مامان شایان
26 فروردین 93 15:04
سلام عزیز دله خاله.9 ماهگیت مبارک. شایانم باید با هزار تا چیز مشغولش کنم تا بخوره ولی در کل سر سفره با خودمون بهتر میخوره تا تنهایی.انشالله خدا همه کوچولوها رو حفظ کنه
مامان و بابا
پاسخ
سلام عزیزم مرسی .خدا شایان و برات نگه داره
مامان آینده
26 فروردین 93 17:02
سلام آبنبات. 9 ماهگیت مبار. بووووووسی. مامان آینده
مامان و بابا
پاسخ
سلام مامانی ممنون
سهیلا
26 فروردین 93 18:05
سلام عزیزم 9ماهگیت مبارک شیطون. ماشااله هروز نازترو خوردنی تر میشی عزیزم
مامان و بابا
پاسخ
سلتم عزیزم مرسی نظر لطفته گلم
سحر
26 فروردین 93 21:33
سلام آرزو جونم خوبی؟ببخشید که چند وقته نظر نمیذارم،حسابی سرم شلوغه[].سلام ایلیا جوووونم 9 ماهگیت مبارک چیدل خاله ایشالله همیشه سالم و سلامت باشی.بوووووووووووووووووووووووووووووس.
مامان و بابا
پاسخ
سلام سحر جون ممنون تو خوبی؟سلامت باشی دوست خوبم
امیرحسین کوچولو نفس ما
27 فروردین 93 0:37
9 ماهگیت مبارک قند عسلم چقدر عکسهات خوشگلن خوردنیییییی آرزو جونم حساااااااابی ماچش کن
مامان و بابا
پاسخ
نرسی راحیل جونم چشمات قشنگ میبینه تو هم پسرتو ماچ کن
معصومه
30 فروردین 93 13:45
سلام آرزوجون چطوري عزيزم؟نه ماهگيه قندعسلت مبارك فدات شم خاله كجارونگاه ميكني نكنه قرارداري؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آرزوجون ازطرف من بوس بارونش كن
مامان و بابا
پاسخ
سلام معصومه جون خوبم مرسی عزیزم .این پسر ما شیطونه سرو گوشش میجنبه .
شکوفه
30 فروردین 93 20:11
بانوی گل،شاهکار زیبای خلقت مخلوق دلبری خداوند شادی تو،شادی تمام دنیاست روزت،ماهت،سالت و تمام لحظه های عمرت از هم اکنون مبارک
مامان و بابا
پاسخ
وای مرسی شکوفه جون روز شما هم مبارک
شکوفه
30 فروردین 93 20:16
سلام آرزو جان.خوبین؟ نه ماهگی گل پسر مبارک. چقدر زود گذشت آرزو جان.اومدم وبت سر زدم دیدم گل پسر به دنیا اومده. بعدشم که اوووللیین کامنت تبریک رو من گذاشتم
مامان و بابا
پاسخ
سلام گلم خوبیم خدارشکر مرسی عزیزم آره هیچ وقت یادم نمیره که شما اولبن نفر تبریک گفتی خیلی خوشحال شدم مرسیییییییییی
مامان ایلیا
31 فروردین 93 16:28
بانوی گل شاهکار زیبای خلقت ،مخلوق دلبری خداوند شادی تو شادی دنیاست ، روزت ،ماهت ، سالت و تمام لحظه های عمرت از هم اکنون مبارک...
مامان و بابا
پاسخ
روز شما هم مبارک گلم ممنون از پیام تبریکت
مامان ایلیا
31 فروردین 93 16:30
سلام 9 ماهگیت مبارک شیرین عسل خاله فدات بشم من عکسات انقدر خوشگل شده
مامان و بابا
پاسخ
سلام مرسی خاله مهربون چشمات قشنگ میبینه
شقایق.مامان حباب
31 فروردین 93 22:56
عزیز خاله نه ماهگیت مبارک عشقم.... وزن مهم نیست بابا حرص نخور! ایشالا ک سالم باشن... ما همه سعیمونو میکنیم...... خصوصی
مامان و بابا
پاسخ
سلام عزیزم مرسی آره به خدا انقد حرص خوردم پیر شدم
مامان عاطفه ی عاشق
7 اردیبهشت 93 13:19
ای جاانم.بزرگ شدیا خاله جون. اصلا هم ناراحت نباش برای وزنش. منم امیرضا رو بردم طنق معمول گفت وزنش کمه.... خووو چیکار کنم همش دنبالشم و بهش غذا میدم.یه قاشق میخوره و فراااار. همینن دیگه. سالم باشن بسه
مامان و بابا
پاسخ
سلام گلم مرسی آره دیگه همش باید دنبالشون باشیم ببوس امیر رضا رو
مامان سونیا
10 اردیبهشت 93 18:06
سلام عزیزم خوبی مبارک ناراحت نباش وزن میگیره عزیزم
مامان و بابا
پاسخ
سلام مرسی
آرزو
11 اردیبهشت 93 9:35
سلام نه ماهگی و روز مادر با کلی تاخیر مبارک
مامان و بابا
پاسخ
سلام ممنون گلم
مامان عاطفه ی عاشق
17 اردیبهشت 93 21:08
سلام.مامانی عکس لتفن خوو چیکار کنم زود زود دلم تنگ میشه
مامان و بابا
پاسخ
سلام گلم چشم
مامان
22 اردیبهشت 93 18:00
روزت مبارک ایلیا جوووونم.بووووووس... خوبی آرزو جونم؟
مامان و بابا
پاسخ
سلام مرسی مامانی از بابت تبریک منم خوبم
مامان آینده
24 اردیبهشت 93 14:35
کوشی مامانی؟آپ کن.پسرمون 10 ماهه شد. جیغغغغغغغغغغغغ دستتتتتتتتتتتتت هورااااااااااااااااااااااا مامان آینده
مامان و بابا
پاسخ
من اینجام ولی به خدا وقت ندارم