ایلیاایلیا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

حاصل عشقمون

زمان چه قد سریع میگذره ......پسرم خیلی دوست داریم

فردا میریم واکسن بزنیم گل پسرم

1392/6/24 23:38
نویسنده : مامان و بابا
762 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگرم الان که دارم برات مطلب مینویسم شما خوابی ماشالا خیلی بلا شدی همش شصتتو میخوری صداهای جدید در میاری وقتی بابا محمد باهات حرف میزنه بهش خیره میشی و گوش میدی بابایی رو خیلی دوست داری براش صدا در میاری عشق من خیلی دوست داریم خدار شکر که تو هستی نفسم.قلب

من خیلی برای فردا استرس دارم آخه میخوان به پاهای نازت واکسن بزنن ناراحت ایشالا که تب نکنی فردا صبح میریم خونه مامان جون معصومه آخه من از تب کردنت میترسم اگه اونجا باشیم خیالم راحته خاله مهدیه و دایی محمد مهدی منتظرتن دلشون برات یه ذره شده .هر وقت اومدیم بقیه ی مطلب و مینویسم.بای بای

راستی دختر عمه محیا هم 21 شهریور 1392 یعنی دو روز پیش به دنیا اومد و تو هم رفتی به دیدنش.


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سحر
25 شهریور 92 10:49
سلام آرزو جونم خوبی؟وایییییی ماشالله چقدر شیرین و بامزه شده این گل پسر دوست دارم بغلش کنم سفت فشارش بدم انقدر بامزه است.خدا براتون نگهش داره.
ایشالله همیشه سلامت باشید


سلام سحر جون خوبم مرسی خالش.سلامت باشی.
مامان ایلیا
25 شهریور 92 16:32
سلااام مامانی.
وااااای ماشالله به این گل پسر چقدر ناز و بزرگ و خواستنی شده.
حتما براش اسپند دود کن و از طرف من یه عالمه بوسش کن


سلام عزیزم چشماتون قشنگ میبینه شما لطف داری .
امیرحسین کوچولو نفس ما
26 شهریور 92 3:14
هزار ماشاالله به گل پسر.قند عسل. آخت تو چه قدر نا نازی پسر. میام میخورمت ها.آرزو جون اصلا نترس. قطره استامینفن بهش بده هر 6 ساعت انشاالله اینم میگذره دیگه از ختنه ش که سخت تر نیست.خیلی کار خوبی کردی که رفتی پیش مامانت. دستشون درد نکنه که کمک حالت هستن.ببوس گل پسری ناز و تپلو رو.راستی شیر خشک بهش میدی یا نه؟


مرسی راحیل جون به خوشگلی پسر خودت که نمیرسه عزیزم.خدار شکر بهتره ولی خیلی دلم براش سوخت.شیر خشک هم فقط شب میدم.
آرزو
28 شهریور 92 18:41
بوس برای ایلیا جیگر


مرسی عزیزم لطف داری
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
4 مهر 92 19:51
وای نفس خاله ماشالا روز ب روز داری ناناس تر میشی. ایشالا ک هیچ واکسنی اذیتت نکنه
دخمل عمه نازت هم خوش اومد.


ممنون شقایق جون.ایشا آرشان کوچولو هم همیشه سلامت باشه و واکسن یک سالگیش اذیتش نکنه.