ایلیاایلیا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

حاصل عشقمون

زمان چه قد سریع میگذره ......پسرم خیلی دوست داریم

ایلیا جان چهل روزگیت مبارک

1392/6/2 23:37
نویسنده : مامان و بابا
1,601 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم ... هر چی از خوشگلیو بانمک بودنت بگم بازهم کمه !

هفته پیش خونه مامان جون معصومه بودیم ... اونجا دوبار بردیمت حموم که البته دفعه دوم خودم حمامت کردم . برای اولین بار بود که خودم حمامت میکردم و استرس داشتم که نکنه خدای نکرده از دستم سر بخوری ! جمعه بابا محمد بعد از یک هفت اومد دنبالمون شیرینی خریده بود و وقتی اومدیم خونه دیدیم که برای جشن چهل روزگیت کیک خریده.دستش درد نکنه ما رو غافلگیر کرد.رفتیم خونه مامان جون رحیمه و حاجی بابا ، عمه زهرا هم اومد و دور همی کیک خوردیم . خیلی عکس گرفتیم ولی نمیشه همه رو اینجا تو وبلاگ بزارم.خلاصه خیلی خوش گذشت . دوستت داریم جیگر مامان.ماچ


 

اینجا واسه بعد از حموم که حسابی خسته شدی و خوابت برد :

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان امیرحسین
3 شهریور 92 1:11
مبارک مبارک مبارک.هزار ساله باشه ایلیا جونم،دست باباش درد نکنه.قربون اون ناز خوابیدنت بشم عزیزم.مامانی از طرف من هوارتا بوسش کن این جیگرو.


سلامت باشی مرسی از لطفت عزیزم
آرزو
3 شهریور 92 8:22
سلام

چهل روزگی گل پسرت مبارک ...
کی میشه این عسل ها زودتر بزرگ شن.
من خیلی عجله دارم


سلامت باشی آرزو جون منم خیلی دوست دارم زودتر بزرگ بشن ولی دلم برای این روزهاشون تنگ میشه
سحر
3 شهریور 92 21:21
وای وای وای چه خوشمزه شده این گل پسر ماشالله
ایشالله تولد 140 سالگیشو جشن بگیره کنار بابا و مامان مهربونش.آرزو جونم از طرف من کلی ببوسش


مرسی سحر جون باشه حتما
مینا
4 شهریور 92 1:39
ایلیا جون 40 روز گیت مبارک
ایشالا همیشه تنت سالم باشه در کنار مامانو بابا


ممنون مینا جون
مامان سونیا
5 شهریور 92 13:17
ای جانم خاله خوب کیک خوردی ببببببوووووووووسسسسسسسسس


مرسی خاله جون.
شکوفه
5 شهریور 92 15:06
ماشالا ماشالا ماشالا.
سلام عزیزم خوبی؟
ایلیا جون چطوره؟
چهل روزگیش مبارک.
چقدر زود گذشت.
حتما به جای من ببوسش.


سلام شکوفه جان ممنون ایلیا هم خوبه باشه عزیزم .
مامان عاطفه
6 شهریور 92 0:46
40روزگیت مبارگ گل پسر


مرسی عاطفه جون.
مامان ساتیار
7 شهریور 92 10:45
هزارهزار ماشاالله ایلیا جونم.. چهل روزگیت مبارک..


مرسی گلم.
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
7 شهریور 92 16:04
چهل روزگیت مبارک فرشته ناز. ماشالا ب تو عروسک خوشگل
آفرین مامانی ک خودت نینی رو حموم کردی!


مرسی عزیزم بالاخره بایدمیبردم تا یاد بگیرم و خیلی هم لذت داشت.
رضوان
9 شهریور 92 20:03
سلااااام مامان جونی ایلیای عزیزم ماشالاااااااااااا پسملتون خیلی نازه خدا حفظش کنه اگه با تبادل لینک موافقید ب وب منم بیاید خوشحال میشم