ایلیاایلیا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

حاصل عشقمون

زمان چه قد سریع میگذره ......پسرم خیلی دوست داریم

جشن سیسمونی ایلیا جون

1392/2/20 13:33
نویسنده : مامان و بابا
8,265 بازدید
اشتراک گذاری

تاریخ مراسم :  روز جمعه 1392/02/20

از دو هفته قبل من و بابا محمد و مامان معصومه با خاله مهدیه و دایی محمد مهدی دسته جمعی !!! رفتیم خرید !

ولی دایی کوچولو کم کم ما رو پشیمون کرد !  از بس حسودی کرد نذاشت راحت برات خرید کنیم !×!

اینم عکس دایی کوچولو

راستی تو ادامه مطلب حتما حتما برید چون از دست دایی کوچولو که سیسمونی رو نبینه عکساشو گذاشتیم اونجا !!!

>> عکسهای سیسمونی تو ادامه مطلب <<

اینم چند تا عکس از وسایل قشنگت واسه سیسمونی !

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

arezoo
27 اردیبهشت 92 14:40
vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiii arezooooo jooon mobarake azizam kheeili khoooshkeeleeeeeeeeee ishalah b salamati............



مرسی سلامت باشی
فرزانه و ياسمن و نسرين و مامانمون
27 اردیبهشت 92 15:01
ey janaaaaaaaaaaam...aaaaaliiiii bud vaqean...kheili kheili kare qashangi bud...az tahe delamun behetun tabrik migim o omidvarim be salamati be donya biad o qadamesh kheir bashe..


مرسی ایشالا عروسیتون و بعدش نی نی های نازتون
مامان پرنيا
27 اردیبهشت 92 16:50
عزيزم
اولين باره از وبلاگتون ديدن ميكنم
قربون اين دايي كوچولو برم من!!

همه چي سيسموني عالي بود

مبارك ني ني گولوي ناز


سلاممممممم ... ممنون که به وبلاگ ایلیا سر زدی ... ایلیا خیلی خوشحال شد ( البته تو شکمم ) خدا شایان و پرنیا رو برات نگه داره.
مامی ندا (نی نی سایت)
27 اردیبهشت 92 23:18
سلام
به به چ همه چی خوشگلهههههههههههههه مبارک باشهههه ایشالا به سلامتی نی نی بیاد دنیااااا و لذت ببر از این همه امکانات




سلام ممنون از لطفت . خیلی خوشحال شدم. مرسی که از نی نی سایت تشریف آوردید و وبلاگ ایلیای عزیزم رو دیدید.
آیدا
27 اردیبهشت 92 23:29
مبارکه عزیزم. ایشالا صحیح و سالم به دنیا بیاد واز وسایلش استفاده کنه


ممنون که اومدی خوشحال شدم
مامان نازنین زهرا
28 اردیبهشت 92 1:00
به به . مبارک باشه خیلی خوشگل بود . ان شاءالله نی نی نازتون به سلامتی به دنیا بیاد.
جیگر این دایی کوچولو رو برم من که اینقدر نازه . ماشاءالله


ممنون ... در مورد دایی کوچولو هم نظر لطفتونه مرسی
مامان سونیا
28 اردیبهشت 92 16:11
مبارک عزیزم نی نیت زیر سای پدر مادر بزرگ بشه
مامانی
31 اردیبهشت 92 13:38
سلام
مبارکش باشه و ایشالا به سلامتی ازشون استفاده کنه


ممنون
مامان امیرحسین
1 خرداد 92 3:11
سلام آرزو نی نی خوبه؟چقدر شبیه هم هستید.


سلام عزیزم نی نی هم خوبه خدار شکر بالاخره داداشمه دیگه!!!!
مامانی
1 خرداد 92 10:56
ای جان چقدر با نمک بودید جفتتون
با اجازه لینکت کردم


مرسی عزیزم خوشحال شدم
مامان امیرحسین
2 خرداد 92 0:35
داداشت رو نگفته بودم،منظورم همسرت بود.


آخه رو عکس محمد مهدی نظر داده بودی
مامان امیرحسین
4 خرداد 92 2:13
برای اینکه عکستون لینک ثابته نمیشه نظر داد.راستی رفتی برای وزن ایلیا؟


آره رفتم گفت نسبتا خوبه
نی نی فتوگرافی
12 خرداد 92 15:42
سلام. برای عکاسی بارداری و نوزاد به وبلاگ ما سر بزنید. niniphotography.niniweblog.com
مامان امیر حسین
18 خرداد 92 0:22
خصوصی داری.


سلام راحیل جون ممنون منو دعوت کردی به سرگرمی ولی من که نفهمیدم مسابقه چیه ؟ چجوری شرکت کنم ؟ ضمنا پیام خصوصیت هم نیومده.راستی وبلاگی که معرفی کردی پسوورد ورود میخاد.
مامان امیر حسین
18 خرداد 92 1:02
به مسابقه وبلاگی دعوت شدی


سلام راحیل جون ممنون منو دعوت کردی به سرگرمی ولی من که نفهمیدم مسابقه چیه ؟ چجوری شرکت کنم ؟ ضمنا پیام خصوصیت هم نیومده.راستی وبلاگی که معرفی کردی پسوورد ورود میخاد.