ایلیاایلیا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

حاصل عشقمون

زمان چه قد سریع میگذره ......پسرم خیلی دوست داریم

شمارش معکوس14 روز تا اومدن پسرمون!!!

1392/4/16 14:30
نویسنده : مامان و بابا
899 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جيگر مامان دلمون برات خيلي تنگ شده امروز دوباره با بابا محمد رفتيم بيمارستان خدار شکر دکتر گفت همه چي خوبه و بايد منتظر باشي تا آقا ايليا ببينيم کي به دنيا مياد پسر نازم اين روزها خيلي دير ميگذره همش تقويمو نگاه ميکنم.لبخند
من و بابايي ديگه طاقت نداريم امروز تو بيمارستان کلي نوزاد ديديم از خداي مهربون ميخوام که ايشالا به وقتش به دنيا بيايي و مامانيو زياد اذييت نکني خيلي دوست داريم .راستي يه چيز خيلي جالب امروز با بابايي رفتيم فروشگاه خريد داشتيم ولي خيلي شلوغ بود و يه صف طولاني درست شده بود بعد يکي از پرسنل اونجا اومد و گفت چون شما بارداريد نميخواد تو صف وايسيد و بعدش منو از بين 30 نفر برد اول صف  و منم کلي ذوق کردم مرسي پسرم که مارو نجات دادي عسلم . تشویققلب   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان عاطفه
16 تیر 92 18:05
نازی ایلیا جون 14روز دیگه زمینی میشه.پس نی نی هامون 4روز با هم فاصله سنی دارن.انشالله به سلامتی و به موقع بیاد تو آغوشت
سلامت باشی عزیزم ایشالا نی نی شما هم به سلامتی به دنیا بیاد.
مامان امیر حسین
17 تیر 92 2:05
انشاالله به سلامتی ایلیا جون دنیا بیاد،لباسهاش خیلی قشنگ بود.


سلامت باشی عزیزم چشمات قشنگ میبینه.
مامانی
17 تیر 92 9:31
یادش به خیر بارداری چقدر همه رعایت حال ادمو میکنن
چیزی نمونده تا اومدن گل پسرمون پس.ایشالا به سلامتی به دنیا بیاد


مرسی سلامت باشی.
مامان ایلیا
17 تیر 92 17:20
سلام مامان ایلیا جون.
ایشالله این 14 روزم به خوبی و خوشی تموم بشه و گل پسرتو صحیح و سالم تو بغلت بگیری و وبلاگشو پرکنی از عکسای خوشگلش


سلام مرسی عزیزم سلامت باشی
مامان ساتیار
19 تیر 92 10:59
ایشاالله به سلامتی و خوشی زایمان کنی و برامون عکس های خوشگل خوشگل بذاری..
فروشنده آدم فهمیده ای بوده.. با این حالت که نباید توی صف واستی


سلامت باشی عزیزم
فرزانه
19 تیر 92 15:46
چه خوب....ايشالا كه بسلامتي



سلامت باشی.
شکوفه
22 تیر 92 21:32
سلام مامان آرزو.خوبین؟
گل پسر چطوره؟
پیشاپیش قدمش مبارک باشه.
منم یه پسر دارم که 2 سال و 4 ماهشه.
و یه دختر کوچولوی تو راهی دارم.که ایشالا تا سه ماه دیگه به دنیا میاد.
میتونم اسم دکترتونو بپرسم و اینکه مطبش کجاست؟کدوم بیمارستان میخواین برین؟دولتیه یا خصوصی؟
ممنون میشم عزیزم اگه لطف کنین و جوابمو بدین.
راستی اگه تمایل داشتین تبادل لینک کنیم.

سلام عزیزم خوبیم خدارشکر. ایشالا شما هم به سلامتی زایمان کنید من میرم بیمارستان نجمیه خانم دکتر فرح کیکاووسی بیمارستان دولتی همسرم تو ارتش از آشناییتون خوشحال شدم لینکتون میکنم .
شکوفه
23 تیر 92 16:48
سلام دوباره عزیزم.
مرسی که سر زدین.
بابت جواب سوالم هم ازتون ممنونم.
فقط آدرس مطب دکترتونو بهم نگفتین و اینکه این بیمارستان فقط مخصوص ارتشی هاست یا اینکه همه میتونن مراجعه کنن؟
منم لینکتون کردم.


عزیزم من فقط بیمارستان میرفتم مطبش نرفتم هر کسی میتونه بره هزینه اش بستگی به بیمه اش داره
مامان امیر حسین
24 تیر 92 19:34
خصوصی داری عزیزم.
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
9 مرداد 92 6:34
سلام یه خواهش دارم میشه بیای به سایتم و بادیدن عکس نی نی شکموی من بهش رای بدی فقط کافیه کد 199 رو به شماره پیامک 20008080200 ارسال کنی ممنونت میشم اگه بتونی این کارو برام بکنی و بهم خبر بده تا هم ازت تشکر کنم و هم تعداد رای ها رو داشته باشم اگه تونستی با چند تا سیم کارت بفرستی که خیلی بهتر اگه کاری داشتی منم در خدمتم دوست خوبم فقط بدونتو این شبهای عزیز با این کارت دلمو شاد میکنی