ایلیاایلیا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

حاصل عشقمون

زمان چه قد سریع میگذره ......پسرم خیلی دوست داریم

آخ جون سوغات کربلا

1392/4/3 14:46
نویسنده : مامان و بابا
2,285 بازدید
اشتراک گذاری

امروز که دارم مطلب رو پست میکنم روز تولد امام زمان و با بابا محمد رفتیم پیش مامان جون و حاجی بابا ( مامان و بابای بابا محمد متفکر ) عید نیمه شعبان رو تبریک گفتیم و مامان جون سوغاتی کربلا رو که دو روز پیش از اونجا برگشته بود رو برات آورد . دو دست لباس خوشگل که به همه حرمهای امامان معصوم تو کربلا تبرک کرده و یه پارچه سبز که ایشالا به دنیا اومدی به دست ناز و کوچولوت ببندیم تا تو هم مثل همه عاشقای امام حسین دستت همیشه در راه خدا کار انجام بده . واسه من هم یه روسری و واسه بابا محمد هم تی شرت آورده که الان هم تو تنشه ! تشویق

راستی پسرم این هواپیمای خوشگل رو هم بابای مهربونت  چند روز پیش برات خرید و گفت که ایشالا به دنیا اومدی باهاش بازی کنی . بغل

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

رضوان مامان رادین
3 تیر 92 18:08
به به چه سوغاتی های قشنگی .دستشون درد نکنه...ان شا.. به سلامتی ازشون استفاده کنه ایلیا جونی

مرسی عزیزم
مامان ساتیار
4 تیر 92 18:51
سلام، وقت بخیر.امیدوارم که حالتون خوب باشه.
ساتیار در جشنواره ی تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کرده...خوشحالمون می کنید اگه بهش رای بدین و با یک پیامک، عدد 103(صد و سه) را به شماره ی 20008080200 (دوهزار هشتاد هشتاد دویست) ارسال کنید.
از لطف شما ممنونیم – شاد و سلامت باشید.
http://satyarjun.niniweblog.com



سلام باشه حتما
مامان ساتیار
5 تیر 92 18:46
از آشنایی با شما خوشحالم.
با افتخار لینکتون کردم..


منم همین طور منم لینکتونو میزارم
مامان سونیا
5 تیر 92 23:54
ای جان مبارک مامانی دگه چیزی نموند مراقب خودت باش عزیزم


سلامت باشی عزیزم مرسی که سر زدی خوشحال شدم.
مینا
6 تیر 92 13:50
مامان عاطفه
11 تیر 92 15:12
سلام عزیزم.چه لباسای نانازی.انشالله به سلامتی ایلیا جون تنش کنه و عکسای ناناز بگیرید ازش.
کوچولوتون چند روز دیگه زمینی میشه؟


سلام عزیزم سلامت باشی ایشالا آخر تیر یا اول مرداد دیگه دارم برای دیدنش لحظه شماری میکنم.
مامان عاطفه
11 تیر 92 19:15
واقعا این پزشکا بعضی هاشون خیلی بی خیالن،میخواستن امیررضای منو سزارین کنن.منم همین حرفو به شوهرم زدم که ازشون نمیگذرم،به خاطر فشاری که رومون بود........خودت میدونی دیگه.
ایلیا جون هم به جمع دوس جون های امیررضا اضافه شد

مرسی گلم
مامانی
12 تیر 92 13:00
چه لباسای خوشگلی.ایشالا به سلامتی تنش کنه.مبارکش باشه
مامان ایلیا
13 تیر 92 14:22
سلام مامانی.
تبریک میگم ایشالله گل پسرت صحیح و سالم زودی بیاد تو بغلت.
ایلیای ماهم خوشحال میشه به وبلاگش سر بزنید


سلام عزیزم خیلی ممنون حتما سر میزنم
مامان عاطفه
13 تیر 92 20:22
سلام عزیزم.من سزارین رو انتخاب کردم.مشهد بیمارستان بنت الهدی.فرشته کوچولو هم انشالله 14روز دیگه زمینی میشه...
فرشته کوچولوی شما چطور؟همه ی این سوالایی که پرسیدی رو خودت جواب بده عزیزم/.
بووووووووس برا ایلیای ناز که تا چند روز دیگه زمینی میشه


من بیمارستان نجمیه تهران ایشالا آخر تیر نی نی میاد ولی هنوز معلوم نیست سزارین یا طبیعی از جفتشم میترسم.
مامان ایلیا
14 تیر 92 1:05
ممنون از حضورتون.
با افتخار لینکتون کردم

سلام مرسی عزیزم
مامان عاطفه
14 تیر 92 19:38
اصلا بهش فکر نکن تا ترست کم بشه.من واقعیتش اصلا طبیعی رو دوس ندارم و به سزارین هم فک نمیکنم،به لحظه ی اومدن ایلیا فک کن ترست یادت میره....
مامانی آرتین
15 تیر 92 14:39
انشاا... به سلامتی فرشته کوچولوتونو در آغوش بگیرین.راستی خاله مهربون آرتین کوچولوی ما تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده.خوشحال میشیم اگه بهش رای بدین.برای کمک به برنده شدنش با هر سیمکارتی که در دسترس دارین لطفا عدد 398 رو به شماره 200 8080 2000 اس ام اس فرمایید.بینهایت ممنونم
مامان امیر حسین
20 تیر 92 2:04
به به چه سوغاتی های قشنگی انشاالله به سلامتی بپوشه


سلامت باشی گلم.
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
6 مرداد 92 1:26
سلام یه خواهش دارم میشه بیای به سایتم و بادیدن عکس نی نی شکموی من بهش رای بدی فقط کافیه کد 199 رو به شماره پیامک 20008080200 ارسال کنی ممنونت میشم اگه بتونی این کارو برام بکنی و بهم خبر بده تا هم ازت تشکر کنم و هم تعداد رای ها رو داشته باشم اگه تونستی با چند تا سیم کارت بفرستی که خیلی بهتر
اگه کاری داشتی منم در خدمتم دوست خوبم فقط بدونتو این شبهای عزیز با این کارت دلمو شاد میکنی

قدمش براتون مبارک باشه اسم پسر منم ایلیاست


سلام مرسی باشه عزیزم