ایلیاایلیا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

حاصل عشقمون

زمان چه قد سریع میگذره ......پسرم خیلی دوست داریم

هفت ماهگیت مبارک گل پسر

1392/11/24 17:24
نویسنده : مامان و بابا
821 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عمر من هفت ماهه شدی ایشالا همیشه سلامت باشی پسر نازم قلبماشالا خیلی خیلی بلاچه شدی وقتی میای بغلم خودتو میدی عقب فقط دوست داری بازی بکنی وقتی میگم بابا اومد انقد دست و پا میزنی که حد ندارهفرشتهوقتی میخوام غذا درست کنم با روروک میای آشپزخونه منو له میکنی میری تو هر کاری دوست داشته باشی میکنی بعد که خسته شدی میزارم روی تاپ بازی میکنی هنوز نمیتونی سینه خیز به طرف جلو بری فقط میچرخی و غلت میزنی از حرف زدناتم بگم که میگی ماما . بابا ولی خیلی سریع میگی جیغ میزنی موقع خوابتم که میشه آواز میخونی چشماتو میمالی بعد میخوابی اگه یه ذره از خوابت بمونه گریه میکنی که منو بخوابون بعد با خنده بلند میشی جیگرمماچ ایلیا جون امروز رفتیم دکتر شما رو قد و وزن کرد گفت فقط 100 گرم اضافه کردی منم خیلی ناراحت شدم آخه پسرم چرا هیچی نمیخوریگریه خدار شکر که واکسن نداشتی تا یک سالگیقلب ایلیا جون خیلی دوست داریم ایشالا که همیشه سالم باشی قلب

بقیه در ادامه مطلب

قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

ساکتساکتساکتساکتساکتساکتساکتساکتساکتساکتساکتساکتساکتساکتساکتساکتساکتساکتساکتساکتساکتساکتساکتساکتساکت

چشمکچشمکچشمکچشمکچشمکچشمکچشمکچشمکچشمکچشمکچشمکچشمکچشمکچشمکچشمکچشمکچشمکچشمکچشمکچشمکچشمکچشمکچشمکچشمکچشمک

بای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

مامان شایان
24 بهمن 92 22:01
هفت ماهگیت مبارک عزیزم.مشالله به ایلیا جون.ارزو جان حواست خیلی به ایلیا باشه میاد تو اشپزخانه. غذاهاش و متنوع کن تا بهتر بخوره کره هم بزن تو غذاهاش تا خوب وزن بگیره.من هر سری تو سوپهای شایان یه چیز جدید میریزم تا مزه اش براش تکراری نشه بهتر میخوره.موفق باشی
مامان و بابا
پاسخ
مرسی بابت تبریک و راهنماییت زهرا جون آره باید خیلی مراقبش باشم
امیرحسین کوچولو نفس ما
25 بهمن 92 3:51
جووووونم ایلیا،هزار ماشاالله خیلی جیگر و نااااااز خدا حفظت کنه عزیز دلــــم .آرزوجونم غذا نخوردن این فسقلیها یه سناریوی همیشگی و تکراریه! خودتو ناراحت نکن.میدونم سخته که حرص نخوریم در این مورد،اما چه میشه کرد ،اکثر بچه ها کم غذا میخورن و بدون اشتها،ولی بعضی بچه ها هم هستن که خیلـــــی خوش خوراکن،مثل بچه داداشم،هر دوساعت به دوساعت باید یه چیزی بخوره وگرنه گریه میکنه.مردم شانس دارن دیگه،! عروس ما هم از اون خوش شانسهاست،.امیرحسین هم توی همین ماه هفتم که بود خیلی کم وزن گرفته بود.اگه سرما خوردگی داشته باشن یا بیرون روی بگیرن《اسهال》خوب وزن نمیگیرن.حتما توی سوپ ناهار و شامش کره بریز.یادم رفته تو این سن میتونن خامه بخورن یا نه،از دکترش بپرس اگه میشه توی فرنیش خامه هم بریز اگه نه که هیچ،ولی کره رو حتما بریز تو سوپش.
مامان و بابا
پاسخ
سلام راحیل جونم مرسی گلم هر کاری بگی کردم ولی واقعا بد غذاس اعصابم خورد میشه وقتی نمیخوره .کره تو سوپش میریزم امیرو ببوس عزیزم..
سهیلا
25 بهمن 92 11:39
سلام عزیزم 7ماهگیت مبارک ماشالاه چه بزرگ شدی شیطون ایشالاه همیشه سالم و خوش کناره خونوادت باشی
مامان و بابا
پاسخ
سلام خاله سهیلا مرسی سلامت باشی
شقایق(مامان ارشان)
25 بهمن 92 19:08
مبارک باشه 7 ماهگیت عشق من ایشالا 70 سالگیت عسل خان. ماشالا عکسا مثل همیشه ناز
مامان و بابا
پاسخ
مرسی شقایق جون نظر لطفته گلم
مهین
26 بهمن 92 2:38
7 ماهگیت مبارک عزیزم. مامانی اسم شیر خشک ایلیا چیه؟ خوبه؟بهش ساخت؟
مامان و بابا
پاسخ
مرسی مهین جون اسمش آپتامیل بد نیست ولی چاقش نمیکنه دکتر گفت این و بخرم
عاطفه مامانِ امیررضا نفس
26 بهمن 92 19:08
7ماهگیت مبارک گل خوشگلم. چقد با کلاه ماه شدی راننده کوچولو.
مامان و بابا
پاسخ
مرسی عاطفه جون چشمات ناز میبینه عزیزم
معصومه
27 بهمن 92 12:53
هفت ماهگیت مبارک ایلیاجوووووووون
مامان و بابا
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان آینده
27 بهمن 92 16:46
چه عکسایی خوردنی ای مامان آینده
مامان و بابا
پاسخ
مرسی گلم
سحر
27 بهمن 92 22:17
سلام جیگر خاله،هفت ماهگیت مبارک ایشالله همیشه سالم و سلامت باشی.چه کلاه بامزه ای داری خاله.ماشین سواری هم خیلی بهت میاد،به بابایی بگو برات بخره.آرزو جونم خودت خوبی؟دلم حسابی تنگ شده.از طرف من گل پسرتو ببوس.بووووووووووووووووووووووووس.
مامان و بابا
پاسخ
مرسی سحر جون لطف کردی سر زدی منم خوبم چه خبر؟تو خوبی؟منم خیلی دلم براتون تنگ شده
شکوفه
28 بهمن 92 2:30
الهی زنده باشی گل پسر. هفت ماهگیت مبارک عزیز دلم. آرزو جون خوبی؟ باورم نمیشه.چقدر زود گذشت. خدا حفظت کنه عزیزم.
مامان و بابا
پاسخ
ممنون شکوفه جان منم خوبم قربونت آره واقعا خیلی زود میگذره وقتی بهش فکر میکنم غصه ام میگیره
عاطفه مامانِ امیررضا نفس
30 بهمن 92 12:52
مرسی عزیزم. امیررضا هم استخون کمرش میزنه بیرون...البته فقط موقع نشستن نه!موقع شستن هم وقتی رو دستم میگیرمش همین طوری میشه.منم برای نشستنش خیلی نگرون بودم و الانم خیلی میترسم....ولی مامانم میگه چیزی نیس چون لاغره میزنه بیرون.به نظرم الان برای نشستن زوده ولی دیگه نمیتونم جلوشو بگیرم و خودش میشینه. غذا خودن ایلیا خوب شد. بهش آب هویچ .و آب سیب هم بده.اگه دوس نداشت به زور بده وگرنه بزرگ بشه بد غذا میشه.امیررضا آب هویچو زیاد دوس نداره ولی من میدم. براش جوانه عدس یا ماش درست کن...تو سوپش بریز عالیه کدو سبز و کدو حلوایی هم خوبه البته من که دیگه کدو حلوایی ندیدم فک کنم تموم شده این بوسِ سفارشی هم برای ایلیا جیجر
مامان و بابا
پاسخ
سلام عزیزم مرسی که راهنمایی میکنی گلم منم واقعت نمیدونم دیگه کی باید بشینه غذا خوردنش که با هزارتا عروسک و سبد قاشق و هر چیزی که حواسشو پرت کنه باید بدم همش فرار میکنه دهنشم محکم میبنده فقط حرص میده هنوز آب میوه ندادم ولی ایشالا شروع میکنم.بازم ممنون از لطفت.
مامان ایلیا
1 اسفند 92 1:08
سلام هفت ماهگیت مبارک جوحوی خاله ایشالله 70 سالگییت عزیزم عکساتم خیلی ناز شدن
امیرحسین کوچولو نفس ما
4 اسفند 92 1:10
خصوصی عزیزم
آرزو
9 اسفند 92 12:53
سلام هفت ماهگی ایلیا جون مبارک... آن شاالله همیشه سالم و شاداب باشه...عکسها خیلی قشنگ بودن
مامان و بابا
پاسخ
سلام مرسی آرزو جون سلامت باشی گلم
شقایق(مامان ارشان)
11 اسفند 92 16:53
دینگ دینگ من آلارم وبلاگم......... اومدم یادتون بیارم ک دیر کردیداااااااااا دلمون واسه فسقلی تنگید
مامان و بابا
پاسخ
وای شقایق جون خیلی سرم شلوغه اصلا وقت ندارم کار مگه تموم میشه
شقایق(مامان ارشان)
12 اسفند 92 17:33
آخی عزیزم درکت میکنم. خسته نباشی عزیزم. ی طوری کار کن ک نه خودت اذیت شی نه گل پسری! عسلمو ببوس
عاطفه مامانِ امیررضا نفس
16 اسفند 92 12:15
مرسی ک گفتی الان درستش میکنم
مامان و بابا
پاسخ
خواهش میکنم گلم
عاطفه مامانِ امیررضا نفس
17 اسفند 92 1:05
دلم برا خوشگلم تنگ شده.مامانی عکس
مامان و بابا
پاسخ
چشم به خدا اصلا وقت ندارم
امیرحسین کوچولو نفس ما
17 اسفند 92 1:51
آرزو جون تنبل یه عکس از جیگملمون بذار خووووووو دلمون تنگیده.ببوسش خوشگله رو
مامان و بابا
پاسخ
چشم راحیل جون اولین فرصت میام و آپ میکنم
مامان آینده
18 اسفند 92 22:53
مامان آینده
عاطفه مامانِ امیررضا نفس
19 اسفند 92 21:46
سلام سلام صدتا سلام من اومدم با دندونام می خوام نشونتون بدم صاحب مروارید منم یواش یواش وبی صدا شدم جزء کباب خورا دوس جونی بیا پیشم
عاطفه مامانِ امیررضا نفس
21 اسفند 92 17:22
سلام آرزو جون. دندون ایلیا نفس هم مبارک باشه.الهی فداش بشم برای همین کمی لاغر شده...طفلی این بچه ها خیلی اذیت میشن.انشالله دونه دونه و بی درد سر دندون خوشگلاش در بیان و اذیت هم نشه. امیررضا ک منو گاز بارون کرده
مامان و بابا
پاسخ
مرسی خاله مهربون خدا نکنه عزیزم ایشالا همه ی نی نی ها بدون درد دندون در بیارن
❤طراح دردونـــه تـــم ❤
22 اسفند 92 18:17
دوست داري لوگو و صفحه ورودي و بالابر وبلاگ و قالب وبلاگ و تقويم رو براي سال نـــو با عکس ني ني تون سفارش بدي ؟ همه و همه با عکس ني ني نازتون ! اگه ني ني گلتون عکس آتليه اي نداره براتون عکس ساده اي که تو خونه ازش ميگيريد رو تبديل به آتليه اي ميکنم .... عزیزم اگه شما هم دوست داري براي سال نو کلي چيزاي قشنگ و قشنگ با عکس کوچولوي دلبندتون داشته باشي حتما بيا پيشم سال نو تحولي نو براي ني ني نازتون همراه با دردونــــه منتظر حضور گرمت هستم تخفيف ويژه نوروزي قيمت ها زير 10 هزار تومن www.testersite.mihanblog.com