ایلیاایلیا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

حاصل عشقمون

زمان چه قد سریع میگذره ......پسرم خیلی دوست داریم

15 ماهگی و مروارید7و8 مبارک پسرم

1393/7/29 14:24
نویسنده : مامان و بابا
1,464 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم خوبی؟

سلام به دوستای گلم خوبید؟

ببخشید دیر اومدم آپدیت کنم ایلیا جون 15 ماهگیت مبارک بالاخره بعد 7 ماه بقیه ی مرواریدا در اومدن مبارک باشه جیگرم .بوس

از کارات بگم که ماشالا عشق تر شدی یاد گرفتی آواز میخونی میرقصی چند تا کلمه میگی بابا وماما.به به.تاپ.آب تا دلتم بخواد کارای خطرناک میکنی چند روز پیش حسابی سرما خوردی حالا من هم مریض شدم و هنوز جفتمون دارو میخوریم دکتر برات آزمایش خون و ادرار نوشت دیروز انجام دادیم هنوز خیلی کم خونیغمگین

بمیرم خیلی گریه کردی خودت دستتو بوس میکردیمحبت

قبل از اینکه هوا سرد بشه رفتیم پارک و تا دلت خواست بازی کردی و خیلی خوش گذشت راستی مامان معصومه و باباجون (مامان بابای من)برات موتور شارژی خریدن دستشون درد نکنه تو خیلی خوشحال شدی تشویق

و عمو حامد هم یه ماشین خوشگل برات خریده تا بازی کنی آرام

من و بابا هم رفتیم برات خرید پاییزتو انجام دادیم لباس و کاپشن و شلوار و همه چی خریدیم مبارکت باشه عسلممحبت

خوب عسلم ایشالا که همیشه سلامت باشی عاشقتمبوس

بقیه عکس در ادامه مطلب>>>>

 

بای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بای

پسندها (3)

نظرات (22)

موبایل ارزان
29 مهر 93 14:38
مامان بردیا اریایی
29 مهر 93 15:19
ای جونم چه نازه ماشالله خدا حفظش کنه
مامان و بابا
پاسخ
مرسی گلم
مامان بردیا اریایی
29 مهر 93 15:20
موتور شارژی و لباسات هم مبارک گل پسر ایشالله به شادی استفاده کنی همیشه
مامان
29 مهر 93 15:43
ای جوووونم.ایلیای جیگرررم. چقدر عکسها خوشگلن ارزو جونم.مخصوصا اونی که کفش دوزک رو دستشه. دلم میخواد قورتش بدم.جیگروووو بوووووس.
مامان و بابا
پاسخ
مرسی راحیل جون چشمات قشنگ میبینه لطف داری عزیزدلم
Arezoo
29 مهر 93 16:18
Ey jonam azize delam khoda hefzesh kone in pesare nazo boooos
مامان و بابا
پاسخ
ممنون ارزو جونم
مامان عاطفه ی عاشق
29 مهر 93 17:19
عزیزم ماه شدی خوشگلم. خدا تو رو برا مامان بابا حفظ کنه ارزو جوت براش اسپند دود کن حتما
مامان و بابا
پاسخ
لطف داری عاطفه جون چشم حتما
سهیلا
29 مهر 93 18:31
سلام عزیزم وای ماشااله چقدر بزرگ و شیطون شده. اخمشو نگاه دلم براش ی ذره شده
مامان و بابا
پاسخ
سلام همش موقع عکس اخم میکنه هرچی هم میگم گوش نمیده
زهرا مامان شایان کوچولو
29 مهر 93 19:23
به به چه موتور خوشگلی...چه لباسای نازی...مرواریدات مبارک باشه خاله جون.ارزو جون به ایلیا قطره اهن چی میدی؟چون شایانم کم خونی داشت دکترش گفت فروس سولفات ایرانی از همه بهتره و اهنش قویتره.الان تحت کنترله.ولی یه مشکلی که دارم دندوناش داره تیره میشه.با اینکه ته حلقش میریزم و سریع اب میدم و بعدم دندوناش و پاک میکنم.ایلیا دندوناش تیره نشده؟
مامان و بابا
پاسخ
مرسی زهرا جون من همون فروسولفات ایرانی میدم با لیموشیرین و نارنگی ابشو بگیر تا قطره اهنو دادی زود ابمیوه بده دیگه سیاه نمیشه یا یه قطرره ابلیمو بریز تو اهنش
سحر
29 مهر 93 21:21
سلام آرزو جونم.سلام ایلیا گل خاله.مرواریدات مبارک گل پسری ایشالله همیشه سالم سلامت باشی.به به چه لباسای خوشکلی مبارک باشه،ایشالله لباس دامادیتو بخری خوشگل من.بووووووووووووووووووووووووس.
مامان و بابا
پاسخ
مرسی خاله سحر دوست دارم
مامان ایلیا
2 آبان 93 1:37
سلام عزیزم 15 ماهگیت مبارک خوشگلم ماشین وموتور قشنگت مبارک دست مامانی و بابایی هم درد نکنه که لباسای خوشگل برات خریدن،مبارک باشه گل پسر
مامان و بابا
پاسخ
سلام مرسی عزیزم لطف داری
فرزانه
4 آبان 93 23:37
به به .... چه مامان بابای خوش سلیقه ای ام داره ... خوش بحالش ؛) بازم آرزو میکنم همیشه شاد و سلامت با دل خوش کنار هم باشید ... بووووس
مامان و بابا
پاسخ
سلام گلم مسی لطف داری عزیزم ایشالا شما هم همیشه خوش باشین
مینا
6 آبان 93 23:06
15 ماهگیت مبارک ایلیا جون . ارزو جون تو این سن ماشالا خیلی شیطون و کنجکاو شدن. خیلی مواظب ایلیا جون باش خانومی
مامان و بابا
پاسخ
سلام خوبی مینا جون مرسی چشم حتما
معصومه
13 آبان 93 1:14
سلام جیگر خاله گل پسری موتورلباس پاییزت مباررررک تو خوشی و شادی بپوشیشون عزیزم15 ماهگیت مبارک اصلا لحظه به لحظه زندگیت مبارک باشه وپر از خوشی سلامتی باشه
مامان و بابا
پاسخ
سلام عزیزم ممنون سلامت باشی مهربونم
شکوفه،مامان مانی و پانی
17 آبان 93 16:56
سلام عزیزم.خوبین؟ آرزو جون شرمنده که نمیتونم زود به زود بهتون سر بزنم. این پستتو یه هفته پیش خوندم ولی خداییش همون موقع کار پیش اومد نشد کامنت بذارم. ایلیا جونم ۱۵ ماهگیت مبارک.انشالا ۱۵۰ سالگیت. همینطور هدیه ها و لباسای نو هم مبارکت باشه عروسک. دوستون دارم خیلی زیااادد:-)
مامان و بابا
پاسخ
سلام گلم مرسی از لطفت من و الیا حسابی مریض شدیم ما هم دوستونداریم میدونم عزیزم درکت میکنم
مامان سمیه
13 آذر 93 10:03
گاهی شفا در رفتن است......التماس دعا
آرزو
17 آذر 93 15:19
سلام مروارید های گل پسر مبارک، عکس هاش خیلی قشنگ بود، موتورش هم خیلی باحال، مبارکش باشه
شقایق.مامان حباب
19 آذر 93 15:43
خاله جونم دلم برات ی ذره شـــــــــــــده میبوسمت
مامان
25 آذر 93 2:22
خصوصی داری ارزو جونم
زهرا مامان شایان کوچولو
17 دی 93 11:32
سلام ارزو جون.دلم واستون تنگ شده.چرا دیگه اپ نمیکنی؟یعنی دیگه نمیخوای ادامه بدی؟به هر حال انشالله به هر کاری مشغول هستین سالم و تندرست باشید
شکوفه،مامان مانی و پانی
1 بهمن 93 20:23
سلام آرزو جون.خوبی؟ ایلیا جونم چطوره؟ یک سال و نیمگیش مبارک عزیز خاله. چرا آپ نمیکنی ؟ دلتگتونیم بی خبرمون نذار عزیزم
مامان و بابا
پاسخ
سلام شکوفه جون خوبیم مریضی دست از سرمون بر نمیداره ایشالا وقت کنم میام عزیزم ببوس دوتا فرشتتو
آیسان
24 بهمن 93 13:39
سلام اپ کردم با یه موضوع خیلی توپی دوست داشتید سربزنید -بای بای