ایلیاایلیا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

حاصل عشقمون

زمان چه قد سریع میگذره ......پسرم خیلی دوست داریم

19 ماهگی و روز ولنتاین

1393/11/24 13:59
نویسنده : مامان و بابا
1,099 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوستای گلم ببخشید که یه مدت بی خبر گذاشتمتون تو این چند ماه ما خیلی مریض شدیم و ایلیا همش مریض بود و من دیگه اصلا وقت پست گذاشتنو نداشتم خسته

خوب پسر گلم خیلی لاغر شدی تا میای جون بگیری مریض میشی غمگین ایشالا که همیشه سلامت باشی ماه پیش رفتیم با یه هفته تاخیر واکسن 18 ماهگیتم زدی مبارک باشه جیگرم چون سرماخورده بودی دلخور

الانم که من پای کامپیوترم شما خوابی وگرنه نمیزاشتی من بشینم محبت

کلمه هایی که میگی مامان.بابا.حاجی.حاضر.نه.اره.اب.رفت.دد.جوجه.الهی فدای حرف زدنت بشم من فرشته

فردا روز ولنتاینه و بابا برام یه عروسک بامزه خریده و با کادوهای دیگه دستش درد نکنه خیلی دوستون دارم بوسمحبت

دیروز 3 تایی رفتیم فروشگاه و شما رفتی تو قسمت وسایل بازی و حسابی سرگرم شدی اولین بارت بود رفتی استخر توپی عشق من خیلی ذوق کرده بودی بای بای

الهی فدات بشم خوشگلم محبتفرشتهبوس

بقیه عکس در ادامه ی مطلب>>>>>

 

 

الهی بمیرم عاشورا حالت خیلی بد بود تب شدید داشتی روز قبلش بیمارستان بودیمغمگین

خیلی دوست داریم جیگرمبوسبای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بای

پسندها (2)

نظرات (6)

زهرا مامان شایان
28 بهمن 93 0:46
سلام عزیزم.چههههه عجب!!! با ناامیدی اومدم سر زدم ولی غافلگیر شدمانشالله دیگه مریض نشی خاله جون و همیشه تندرست باشی
مامان و بابا
پاسخ
سلام زهرا جون لطف داری عزیزم ببخشید بی خبر موندید مرسی که به یادمونی ببوس شایان گلمو
مامان
8 اسفند 93 17:21
جونم ایلیای نانازم. ان شاالله دیگه مریض نشی خوشگلم. فدای حرف زدنت. ارزو جونم حسابی ببوسش.
مامان و بابا
پاسخ
فدات راحیل جونم مرسی از لطفت
شکوفه،مامان مانی و پانی
23 اسفند 93 18:30
سلام آرزو جون.خوبین عزیزم؟ الهی.چرا گل پسر مریض میشد آخه انشالا که بلا به دور باشه و دیگه هیچ وقت مریض نشه عزیز خاله. خوشحال شدم که آپ کردین. هر چند که خودمم بعد از یه مدت تازه تونستم آپ کنم ;-) البته از راحیل جون جویای احوالتون بودم. انشالا که فقط شادی براتون رقم بخوره و تو وبلاگ ایلیا جون خاطرات خوب بنویسین. میبوسمتون عزیزم
مامان و بابا
پاسخ
سلام عزیزدلم ما هم خوبیم خدار شکر مرسی که مارو فراموش نکردی
مامان شقایقℒℴѵℯ
26 اسفند 93 21:46
سلام عسیسم چقدر دیر اومدم، ماشالا مردی شدی خاله جونم ببخش دیر ب دیر میام پیشتون قربونت برم که کلی دلم تنگیده بود برات
مامان و بابا
پاسخ
سلام شقایق جونم ممنونم گلم لطف داری ببوس ارشان جیگرو
آرزو
26 فروردین 94 12:35
ایلیا جونم همیشه سلامت باشی و شیطون ... وقتی مریض میشن ادم دلش برای شیطونی هاشون تنگ میشه شاد باشی عزیزم
مامان آینده
9 تیر 95 14:25
سلاااااااااااااااااام مامانی. گمتون کرده بودم ماشاالله گل پسری چه بزرگ شده