ایلیاایلیا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

حاصل عشقمون

زمان چه قد سریع میگذره ......پسرم خیلی دوست داریم

11 ماهگیت مبارک پسرم

1393/3/25 13:54
نویسنده : مامان و بابا
2,084 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل من خوبی نفسم؟ سلام به همه ی دوستان وبلاگی خوبید؟ایلیا جان 11 ماهگیت مبارک عزیزدلمبوس ایشالا همیشه سلامت باشی پسرم ماشالا خیلی خیلی شیطون شدی من دیگه نمیتونم کنترلت کنم همش در کابینت در اتاق خوابو هی باز میکنی میبندی بلاچه ی من چشمک از همه جا میگیری که وایسی ولی یه دفعه ای دستتو ول میکنی میخوری زمین خیلی سرت به زمین میخوره منم اعصابم خورد میشهغمگین ایشالا که زودتر راه بری راستی 6 مرواریدتم نیمه شعبان دراومد مبارک باشه عزیزممحبت خیلی برای دندون درآوردن اذییت میشی  چون ضعیفی هیچی هم نمیخوری آخه من چیکار کنمشاکی تو این چند وقت بابا محمد ما رو برد پارک آب و آتش خیلی خوش گذشت قبل از اینکه تو به دنیا بیایی ما زیاد میرفتیم اونجا کلی عکس انداختیم چند روز بعدش 3 تایی رفتیم همدان خیلی خوب آب و هواشم عالی بود جاهای دیدنیش خیلی جذاب بود مثل آبشار گنج نامه غار علیصدر که دو ساعت و نیم تو غار بودیم هواش برای تو خیلی سرد بود تو قایق با تعجب نگاه میکردی دست بابایی درد نکنه کلی خوش گذشتمحبت یک ماه دیگه تولدته و من نمیدونم چیکار کنم همش فکرم مشغوله باورم نمیشه که چه قد زمان زود میگذره . راستی دوستان اگه دوست دارید سنتونو بگید مرسی خجالتدوست دارم پسرمبوسفرشتهبای بای

بقیه در ادامه مطلب>>>>>تشویق

 

پسندها (7)

نظرات (12)

زهرا ( مامان شایان )
26 خرداد 93 1:25
11ماهگیت مبارک خاله جون...همیشه به گردش...انشالله همیشه خوش باشین.دندونه جدید هم مبارک باشه پسر ناز
مامان و بابا
پاسخ
سلام زهرا جون مرسی عزیزم سلامت باشی
آرزو
27 خرداد 93 16:22
سلام 11 ماهگی ایلیا جونم مبارک همیشه لبخند رو لبش باشه...قربونش
مامان و بابا
پاسخ
سلام ممنون گلم
مامانی
28 خرداد 93 13:42
ماشالا چه بزرگ شده...خدا حفظش کنه گل پسر رو
مامان و بابا
پاسخ
سلام سلامت باشی عزیزم ببوس دخترتو
شکوفه مامان مانی و پانی
28 خرداد 93 15:45
سلام ناناز.۱۱ماهگیت مبارک عزیزم. انشالا ماه بعد باید تولدتو تبریک بگیم:-) از سن پرسیدی آرزو جون.من چند روز دیگه تولدمه و ۲۵ ساله میشم.
مامان و بابا
پاسخ
سلام مرسی عزیزم خوب پس ماشالا شما هم جوونی
مامان
31 خرداد 93 2:28
یازده ماهگیت مبارک نا ناز خوشگلـــم. همیشه به سفر و خوشی دندونت هم مبارک... تولدت هم پیشاپیش مبارک..... روی ماهتو میبوسم فرشته زیبااااااا
مامان و بابا
پاسخ
مرسی خاله راحیل از بابت همه ی تبریک ها لطف داری عزیزم
مامان ایلیا
7 تیر 93 13:56
سلام خوشگل خاله 11 ماهگیت مبارک ماشالله شیطون شدیااااا ایشالله همیشه به گردش و سفر باشید مامانی
مامان و بابا
پاسخ
سلام ممنون عزیزم خیلی بلا شده
شقایق.مامان حباب
11 تیر 93 15:35
سلام عشق خاله 11 ماهگیت مبارک عزیزم. چقدر دلم برات تنگیده بودااااااااا. راستی آرزو جونم من ماه دیگه 23 سال رو تموم میکنم.
مامان و بابا
پاسخ
سلام عزیزم من دلم تنگ شده فقط وقت ندارم
سهیلا
14 تیر 93 17:02
سلام عزیزم 11ماهگیت مبارک ایشااله همیشه به گردش و خوش باشید. راستس دندوناتم مبارک باشه عزیزم
مامان و بابا
پاسخ
ممنون دوست خوبم سلامت باشی عزیزم
مامان عاطفه ی عاشق
19 تیر 93 2:26
ای جان.این پسر خوشگله چه جاهای قشنگی رفته....چه عکسایی.من که از دیدنشون لذت بردم. بووس
مامان و بابا
پاسخ
سلام گلم چشمات قشنگ میبینه بوس بوس
شکوفه، مامان مانی و پانی
23 تیر 93 21:57
سلام عزیز خاله.خوبی گل پسر؟ تولدت پیشاپیش مبارک گلم. الهی که 120 ساله شی جوجو در کنار پدر و مادرت. آرزو جون تبریک بابت اولین سالروز مادر شدنت. چقدر زود گذشت. اومدم وبت و دیدم جوجومون به دنیا اومده. اولین تبریک رو من گذاشتم.نمیدونم الانم اولین تبریک رو من بهتون گفتم یا نه. ولی بدون که به یادتون بودم. مامان و نینی میبوسمتون از راه دور. تقدیم به شما
مامان و بابا
پاسخ
سلام عزیز دلم ممنون از لطفت شما مثل همیشه اولین نفر بودی ایشالا همیشه سلامت باشی و خدا فرشته هاتو برات نگه داره
مامان گل نسا
24 تیر 93 2:16
تولدت مبارک کوچولوی دوست داشتنی
مهزاد مامان عرفان
24 تیر 93 16:55
تولدت مبارک عزیزم